بیانیه کمیته کانادایی دوستان ایران دمکراتیک در رابطه با انتقال کامل مجاهدین لیبرتی

دوستان کانادایی ایران دموکراتیک بمناسبت پیروزی بزرگ مقاومت ایران در انتقال سالم تک تک ساکنان (مجاد کمپ لیبرتی از عراق به آلبانی و ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم ملاها علیه جان ساکنان، خود را در شادی مردم و مقاومت ایران شریک میداند و بهترین تبریکات و شادباشهایش را به خانم مریم رجوی و تک تک ساکنان اشرف و حامیانشان تقدیم میدارد.

دوستان کانادایی ایران دموکراتیک به دولت و مردم آلبانی تشکر و تبریکات خود را تقدیم می کند. سرزمین مادری مادر ترسا، باز رهبری و مهربانی خود را در یک موضوع مهم کرامت انسانی نشان داد.
این انتقال بدلیل اقدامات ناکافی سازمان ملل، کانادا، آمریکا و کشورهای دیگر بیش از حد طولانی مدت بود و موجب خسارتهای جبران ناپذیری ازجمله جان ۱۴۱ تن از ساکنان گردید. این انتقال همچنین به کابوس حملات موشکی ساکنان لیبرتی پایان داد و رژیم ملاها را در رسیدن به اهداف پلیدش ناکام گذاشت.
این یک پیروزی بزرگ برای مقاومت ایران و حامیانش در سطح جهان در نبردی بود که تنها بازنده آن رژیم ملاهاست.
ما به همه ساکنان کمپ لیبرتی که طی بیش از یک دهه مقاومت، پایداری پرشکوهی را در برابر حملات تروریستی و اقدامات تحریک آمیزرژیم ملاها و ایادی‌اش در عراق ترسیم نمودند، و راه مردم ایران را در نهایت برای دستیابی به آزادی و دمکراسی هموار ساختند، درود می‌فرستیم.
دوستان کانادایی ایران دمکراتیک که سالها به دنبال تأمین حفاظت از ساکنان کمپ اشرف و لیبرتی و احقاق حقوقشان بود، معتقد است که این پیروزی مدیون نقش بارز خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در رهبری این کارزار بود. او هیچ فرصتی را برای جلب توجه جهانیان به مسئله ساکنان از دست نداد. او شایسته بالاترین تقدیرهاست.
دیوید کیلگور
رئیس مشترک