اعتصاب‌ها و حرکتهای اعتراضی کارگران، رانندگان، لنج‌داران و دانشجویان در شهرهای مختلف علیه سرکوب و چپاولگری رژیم آخوندی

 

اعتصاب‌ها و حرکتهای اعتراضی کارگران، رانندگان، لنج‌داران و دانشجویان در شهرهای مختلف علیه سرکوب و چپاولگری رژیم آخوندی؛ اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در زندان مرکزی ارومیه

دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران روز سه شنبه ۲۴ مهر مجددا در حمایت از خواسته های فرهنگیان با تعطیلی کلاسهای نوبت عصر، دست به تجمع اعتراضی زدند و خواستار آزادی معلمان و دانشجویان زندانی شدند.

 

کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به خاطر عدم پرداخت مطالبات معوقه کارگران و رانندگان تجمع اعتراضی برگزارکردند.
کارکنان اداره آبفای شهرستان لالی برای سومین روز در اعتراض به تعویق و پرداخت نشدن ۷ ماه حقوق خود دست به اعتصاب زده و از رفتن به سر کار خودداری کردند.


روز چهارشنبه (۲۵ مهر ماه)، کارگران و کارکنان شهرداری شوشتر در اعتراض به معوقات مزدی خود، برای چندمین روز متوالی در مقابل ساختمان شهرداری رژیم به اعتصابشان ادامه دادند.

کارکنان شهرداری مسجدسلیمان روز سه شنبه برای چهارمین روز متوالی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق چندین ماهه خود اعتصاب کردند.

روز سه شنبه ۲۴ مهر، کارگران صنایع فولاد شادگان در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ ماه حقوق، دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

در استان بوشهر و شهرستانهای مختلف این استان، لنج داران ۴۰روز است که بخاطر گرانی سوخت و گازوئیل در اعتصاب هستند.

اعتصاب زندانیان سیاسی بند ۱۲ زندان مرکزی ارومیه روز چهارشنبه ۲۵ مهر ادامه یافت. زندانیان این بند بطور یکپارچه از صبح سه شنبه۲۴ مهر ماه دست به اعتصاب غذا زده اند.