اعتراف آخوند روحانی به تأسیس سپاه پاسداران برای مقابله با مجاهدین


اعتراف آخوند روحانی به تأسیس سپاه پاسداران برای مقابله با مجاهدین و خطر لیست گذاری سپاه برای موجودیت نظام

ضجه و سوزش آخوند شیاد روحانی پس از لیست گذاری سپاه پاسداران جهل و جنایت در تلویزیون رژیم-۲۰ فروردین ۹۸:‌ شب قدر فقط شب ۲۳ ماه رمضان یا ۲۱ یا ۱۹ یا شبهای دیگری که نقل شده است فقط آنها نیست درسته آنها شب قدر هستند اما ما میتوانیم شب قدری را بیافرینیم که افضل من لیله القدر از اون شب قدر هم بالاتر باشد.
پس تنها در انتظار رمضان و شبهای قدر ماه رمضان نباشیم، بیاییم همه شبهای خود را شب قدر بسازیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای فداکار ما در کشور و آنهایی که شبها را تا صبح نخوابیدند برای راحتی مردم و استراحت مردم آنها کسانی هستند که شبهای زندگی خود را شب قدر ساختند.
چرا سپاه به‌وجود آمد؟ برای چه بود؟. یکی از ان توطئه هایشان توطئه ترور علیه ملت ایران بود، گروهکهایی را در دامان خود پرورش دادند و آنها رو ترغیب کردند و پول لازم را به اونها پرداخت کردند و مواد منفجره را در اختیار آنها گذاشتند تا مسئولین و مردم و انقلابیون را به خاک و خون بکشند. آنروزی که در خانه های تیمی در تهران و در دیگر شهرها، گروهکهای منافق و چپ با نامهای مختلف که انسانهای بیگناه را ترور کرده بودند دستگیر می‌شدند و به دست عدالت سپره می‌شدند کی ها بودند که فداکاری می‌کردند؟ به خانه های تیمی می‌شتافتند، کشته می‌شدند، جان میدادند، فداکاری می‌کردند، تروریستها را منهدم می‌کردند، دستگیر می‌کردند به دستگاه قضا می‌سپردند در رأس این جمع باز هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. در یک شب دهها تن از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از وزرا و رئیس دستگاه قضایی در یک انفجار جان به جان آفرین تسلیم میکنند.
 اون رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر و مقاماتی که در یکروز در اثر توطئه تروریزم روح شان به آسمانها پرواز کرد و اون همه مردم بیگناه در سراسر کشور بیش از ۱۷ هزار بیگناه به دست تروریستها کشته شدند.

چه کسی بود که در این منطقه ملتهای منطقه را یاری کرد و کمک کرد در سالهای اخیر در برابر تروریزم؟ جز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای فداکار و مسلح ایران اگر عراق از ما دعوت کرد و خواست که به کمک ملت عراق بشتابیم ساعتی درنگ نکردیم اگر شمال عراق و مردم کرد شمال عراق از ما کمک خواستند در شبی که اربیل و سلیمانیه در حال سقوط بود ملت ایران و سپاه پاسداران آنی درنگ نکرد که به تقاضای کمک اونها پاسخ مثبت دهد. اگر سوریه در مبارزه با تروریزم از ملت ایران درخواست کمک کرد مردم ایران رهبری ایران دولت ایران و سپاه پاسداران لحظه‌ای درنگ نکرد که به مردم سوریه به مردم لبنان کمک کند. ان دیگر در قلب ملت ایران و منطقه بیشتر خواهد بود.
امروز ببینید ببینید که سانتریفیوژما می چرخد بهتر از دیروز می چرخد دیروز آی آر وان می چرخید امروز آی ار سیکس می چرخه و فردا آی آر ۸ خواهد چرخید.
ما سانتریفیوژ ما می چرخد بهتر دقیقتر با کیفیت بالاتر.