فراخوان خانم رجوی به جوانان برای تشکیل شوراهای مردمی و کمک رسانی مستقل به سیل زدگان



بار دیگر سیل و طوفان بخشهای وسیعی از کشور از جمله استان های خراسان رضوی، اردبیل،‌ آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، اصفهان، کردستان، فارس،‌ خوزستان، کرمان، گیلان، کهگیویه و بویر احمد، خوزستان، چهار محال بختیاری، لرستان و مرکزی را در برگرفت و در غیاب حداقل تدابیر بازدارنده و کمک رسانی های ضروری، شمار زیادی از هموطنان مان جان خود را از دست داده و شمار زیادی مصدوم و بی خانمان شدند.

رسانه های حکومتی به نقل از سخنگوی سازمان اورژانس کشور نوشتند در پی حوادث جوی از ۱۸ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه امسال ۳۱ نفر جان خود را از دست دادند و ۷۱ نفر مصدوم شدند. آمار واقعی جان باختگان بیشتر است که رژیم آخوندی آنرا پنهان میکند.
خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران با صمیمانه ترین تسلیتها و آرزوی بهبودی سریع برای مصدومان، عموم مردم بویژه جوانان را به تشکیل شوراهای مردمی و کمک رسانی مستقل به سیل زدگان فراخواند و گفت رژیم آخوندها با دزدیهای کلان، قتل عام محیط زیست و هدر دادن سرمایه ها در صدور تروریسم و جنگ افروزی، ایران را در برابر حوادث طبیعی بی دفاع گذاشته است.
وی افزود درحاکمیت آخوندها مردم ایران مستمرا دچار مصیبتهایی میشوند که قابل پیش بینی و پیشگیری هستند. یک روز سیل، یک روز زلزله، یک روز آتش سوزی. حوادثی که به دلیل از بین بردن زیرساخت‌های کشور و عدم رسیدگی و کمک رسانی به فاجعه تبدیل میشوند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۱ خرداد ۱۳۹۸(اول ژوئن ۲۰۱۹)