ادامه عملیات تروریستی رژیم آخوندی در خلیج فارس

 

مقامات آمریکایی فاش کردند دوکشتی کوچک تجاری رژیم ایران درخلیج فارس که حامل موشک بودند، پس از عملیات مراقبت ارتش آمریکا، به اسکله برگشتند و موشکها را تخلیه کردند.

به گفته مقامات آمریکایی، بعد از آنکه نیروهای رژیم ایران موشکهایی را درون یک موشکانداز در روی عرشه دو کشتی تجاری بار زدند و در خلیج فارس شروع به حرکت کردند، نیروهای آمریکا آنها را تحت نظر گرفتند تا اینکه سرانجام به اسکله برگشتند و موشکها را که زنگهای خطر را برای ارتش آمریکا به صدا در آورده بود، در اسکله تخلیه کردند.

وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی نوشت، درحالیکه پرزیدنت ترامپ گفته است خواهان جنگ نیست و گفتگو را ترجیح میدهد، پنتاگون در حال آمادهسازی برای مقابله با رژیم ایران در صورت وخامت اوضاع است...
در ماه مه، ارتش آمریکا دو کشتی تجاری رژیم ایران را که به مدت دوهفته در خلیج فارس میچرخیدند، تحت مراقبت و پیگیری قرار داد. اطلاعات رسیده نشان میدهد افرادی موشکها را درون موشکانداز و روی عرشه دو کشتی کوچک رژیم ایران بار میزنند و هنگامی که ‌آنها در خلیج فارس به حرکت در آمدند، تحت مراقبت قرار گرفتند .
در حالیکه تنشها افزایش یافت، سرانجام دوکشتی کوچک رژیم ایران به اسکله برگشتند و موشکها را که زنگهای خطر را برای ارتش آمریکا به صدا در آورده بودند، تخلیه کردند که موجب خنثی شدن یکی از نگرانکنندهترین حرکات رژیم ایران شد...
یک مقام آمریکایی گفت: “اگر ناگزیر شویم، ما آماده عمل هستیم اما نگرانیهای زیادی هم وجود دارد. آیا ما در موضعی هستیم که ۱۰۰ موشک بالستیک را در ۸ نقطه بزنیم؟”
یک مقام آمریکایی آشنا با این اطلاعات گفت، “بهترین توصیف از این کار رژیم ایران استفاده یک سلاح مخفی و قابل کتمان برای وارد آوردن ضربه است. یعنی تبدیل کردن یک کشتی تجاری، به وسیله یی برای حمله، که این امر بخودی خود، عملی بسیار تحریکآمیز است.”
جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران این اقدامات را دفاع ار خود توصیف کرد و روز یکشنبه به ای.بی.سی. گفت، “اگر ما موشکها روی قایقهایمان میگذاریم، حق ماست.”
وال استریت ژورنال هم چنین نوشت:مقامات بالای دولت ترامپ گفتند رژیم تهران به همدستانش در سراسر منطقه دستور داده موضع مقابلهجویانهتری نسبت به آمریکا اتخاذ کنند. برخی دیگر از مقامات آمریکایی که اطلاعات را مشاهده کردهاند، گفتند رژیم تهران به همدستان خود گفته است باید آماده حمله احتمالی آمریکا باشند.
به گفته مقامات آمریکایی، اطلاعات آمریکا همچنین نشانههایی دریافت کرده که شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران به کنسولگری آمریکا در اربیل عراق نزدیکتر میشوند. مقامات از ارائه جزئیات در این زمینه خودداری کردند