حمله ۲۰۵ نماینده مجلس آخوندی به رفسنجانی و خائن نامیدن وی

به رغم تکذیب رفسنجانی، حمله‌های شدید به او برای اظهارنظرش در مورد سیاست موشکی رژیم هم‌چنان ادامه دارد.

۲۰۵ تن از اعضای مجلس ارتجاع اظهارات رفسنجانی در مورد موشک را ناآگاهی و خیانت خوانده و آن را هم‌سخنی با اوباما و همراهی با اسرائیل دانستند. اعضای مجلس رژیم از باند خامنه‌ای در بیانیه خود، هرگونه اقدام در جهت تضعیف برنامه موشکی را محکوم کردند.
پیش از این آخوند صادق لاریجانی سر دژخیم قضائیه رژیم ضمن حمله به اظهارات رفسنجانی دراین مورد که دنیای آینده، دنیای مذاکره است نه موشک، از دادستان های رژیم خواست تمامی سخنان و تحرکات در زمینه مخالفت با برنامه موشکی را، رصد و با آن برخورد قانونی کنند.
رفسنجانی روز دوشنبه بار دیگر گفت جمله ی منقول از من در توییتر، خودسرانه تقطیع شده و در اصل متعلق به ۷ سال پیش است. وی به خامنه‌ای و مهره‌های او خاطرنشان کرد صنایع موشکی در دوران او شروع و تقویت شده و به خاطر این صنعت، فرزندش را از خارج به ایران فراخوانده است.
وی درمورد بحران جانشینی خامنه‌ای گفت: بهتر از خامنه‌ای نداشته و نداریم.
جواد لاریجانی توجیه‌گر شکنجه و اعدام در دستگاه قضاییه رژیم، با تهدید به حذف رفسنجانی گفت: نمونه بارز (افراد باسابقه افراد آیت‌الله منتظری بود. وی به جایی رسید که در مقابل فقیه مسلم ایستاد و مواضعی گرفت که مواضع غربی‌ها بود... شخصیتی همچون رفسنجانی که عمری را در مبارزه با آمریکا سخنرانی کرده اما امروز می گوید اساساً غربی ها غیر از شفافیت از ما چیزی نمی خواهند! دگردیسیهای مهمی در این افراد سابقاً انقلابی رخ می دهد.
جواد لاریجانی با سوز و گداز از پیامدهای برجام نیز گفت: ”ما کارهای عظیم را یک‌دفعه انجام دادیم. به طور مثال یک راکتور بسیار عظیم(اراک) و تاسیسات فردو را از کار انداختیم، نطنز را محدود و ساخت سانتریفیوژهای جدید را متوقف کردیم و اورانیوم غنی شده را نیز به خارج کشور انتقال دادیم و دیگر چیزی نداریم. حالا نشسته‌ایم تا ببینیم دولت‌های غربی چه کار می‌کنند.“