غیظ و سوزش شدید خامنه ای از شکست برنامه بمب سازی اتمی و محکومیت مداخلات منطقه ای رژیم در کنفرانس اسلامی

ولی فقیه درهم شکسته ارتجاع، در دیدار با ایادی خود در مدارس، از تعبیر نشدن خوابهای اتمی‌ خود و نیز صف‌آرایی کشورهای منطقه علیه رژیم آخوندی سوز و گداز کرد و ضمن ابراز نگرانی از رویگردانی دانش‌آموزان از حاکمیت پلید آخوندی، از ایادی منزوی‌شده‌اش درمدارس خواست اقدامات سرکوبگرانه‌شان را تشدید کنند.

خامنه‌ای گفت: «قدرتها» با «صف‌آرایی علیه» (ما) از دست پیدا کردن نظام «به عرضه فوق‌العاده حساس هسته‌ای» جلوگیری کردند و اگر به آنها میدان بدهیم «فردا سر مسائل نانو» هم «اشکال‌تراشی» می‌کنند.
یکی از اساسی‌ترین انگیزه‌هایی که قدرت‌های مستکبر را در قضیه هسته‌ای به صف‌آرایی علیه ما وادار کرد همین بود که یک کشوری بدون اینکه به قدرتی متکی باشد بتواند به عرصه‌ی علمی فوق‌العاده حساسی مثل عرصه هسته‌ای دست پیدا کند. این برایشان خیلی مهم بود، خطرناک بود، نمی‌خواستند این اتفاق بیفتد و بنده مطمئنم ما اگر رو بدهیم به این‌ها، این‌ها فردا بر سر مسائل زیست‌فناوری و نانو و مسائل گوناگون علمی دیگر هم بازی درمی‌آورند و اشکال‌ درست می‌کنند. پیشرفت علمی، پیشرفت اقتصادی، پیشرفت تمدنی، این ها جزو عرصه های اختلاف و دعوای جمهوری‌اسلامی با استکبار است.

ولی فقیه ارتجاع با سوزوگداز از لیست گذاری ترویستی حزب‌الشیطان لبنان، برای روحیه دادن به عوامل وارفته‌اش در منطقه گفت: «علیه حزب‌الله در لبنان چقدر فعالیت تبلیغی و عملی کردند؛ تهدید کردند، تهدید ها را به عمل آوردند، حالا گیرم که فلان دولت در فلان بیانیه، حزب‌الله را مثلا محکوم کند؛ خُب به درک! چه اهمیتی دارد؟!».

خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنرانی خود، نفرت و رویگردانی جوانان از رژیم پلید آخوندی را «یک جنگ نرم زیرپوستی فراگیر» توصیف کردا و با نگرانی خطاب به ایادی خود در مدارس گفت: اگر کوتاهی کنید خلاف وظیفه عمل کرده‌اید.
وی افزود: در بعضی مدارس با کارهای انقلابی دانش‌آموزان مخالفت می‌شود. با این باید برخورد کرد.