فرانسیس تاونزند: ایستادگی برای آزادی علیه یک حکومت ”زن ستیز“

واشینگتن تایمز قسمتی از سخنرانی فرانسیس تاونزند مشاور رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس منعکس کرد.

به نوشته واشینگتن تایمز فرانسیس تاونزند در این گردهمایی گفت: «من به مدره بودن روحانی اعتقاد ندارم، مردی که ادعای مدراسیون دارد. در دوران حکومت او ۲۵۰۰ نفر اعدام شده اند، بیش از همه حاکمان قبلی در ۲۵ سال گذشته.! و آیا شما میتوانید تصور کنید که سازمان ملل متحد او را به خاطر اعدام کودکان مورد تحریم قرارداده است؟ اما او سزاوار بیش از این است! بنابراین کار شما خانم مریم رجوی و اصولی که همه شما در اینجا از آن حمایت می کنید بسیار مهم است.
رو در روی بنیادگرایی خشونت بار و رژیم دیکتاتوری و رو در روی افراطی گری، برای آزادی می جنگی و برای برابری. علیه رژیم زن ستیز، و شما دراین راه رنج بسیار کشیده اید. من به این زنان حاضر دراینجا نگاه می کنم و باعث افتخار من است که در کنار این زنان، در کنار زنان کمپ اشرف می ایستم. من بر این باور هستم که به افزایش حمله های اسیدی به زنان ایران، برای به سکوت واداشتن شماست و می گویم که افتخار من است که صدای تو و درکنارتو باشم.
شما (خانم مریم رجوی) امروز اینجایید، آنان که در کمپ اشرف بودند و اکنون در لیبرتی هستند، شما صدای ایران هستی. امروز تهران و تمامی جهان صدای تو را می شنوند.
واشینگتن تایمز - ۲۳ تیر ۹۵