سراسیمگی رژیم آخوندی از کارزار تحریم نمایش انتخابات - رای من سرنگونی است

در شرایطی که انزجار عمومی از آخوند شیاد حسن روحانی و آخوند جلاد ابراهیم رئیسی و کارنامه فریب و دجالگری و کشتار و قتل عام توسط آنها بر نمایش انتخابات آخوندی و بحران درونی رژیم سایه افکنده بود، ثبت نام پاسدار احمدی نژاد در نمایش انتخابات رژیم ولایت فقیه، به جنگ باندها و آشفتگی و شقه در رأس نظام دامن زده و قبل از هر چیز ضعف خامنه ای را برملا کرده است.

درحالیکه احمدی نژاد میگوید به قولی که به خامنه ای برای عدم شرکت در انتخابات رژیم داده است، پایبند است و درحالیکه میگوید ثبت نام او صرفاً برای حمایت از بقایی (یک کارگزار پیشین وزارت بدنام اطلاعات) در این انتخابات است، اما کشاکش ایجاد شده در درون رژیم بیانگر این واقعیت است که کاندیداتوری او قبل از هر چیز نشانة ضعف خامنه ای و آشفتگی و شقه در رأس رژیم است.

کنعانی‌مقدم از باند غالب، درباره ثبت نام احمدی‌نژاد گفت:‌ «این یک عمل انتحاری است و ایشان یک کمربند انفجاری به دور خودش بسته و وارد میدان شده است....با توجه به صراحت توصیه رهبری نباید ثبت نام می کردند و این نوعی نافرمانی است».

آخوند غرویان یک مهره دیگر باند غالب، احمدی نژاد را به تمرد از نظرخامنه ای متهم کرد و افزود که ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات «رویداد خطرناکی است که باید مسئولان به آن بپردازند. به نظر من این خیلی راه را برای سرکشی‌ها بیشتر باز خواهد کرد».

اکرمی یک مهره دیگر همین باند، خواهان محاکمه احمدی نژاد شد و گفت: «قوه قضائیه باید همه رودربایستی‌‌ها را کنار بگذارد و به پرونده وی رسیدگی کند تا رسما مشخص شود که ایشان چقدر دروغگو است و چه بلاهایی سر مملکت آورده است. البته اگر این مسئله زودتر رسیدگی می‌شد الان کار به اینجا کشیده نمی‌شد که برای مملکت و شورای نگهبان هزینه ایجاد شود. از این به بعد هم البته دادستانی می‌تواند باز به این موضوع رسیدگی کند».

روزنامه حکومتی سیاست روز با لحن تهدید آمیزی خطاب به احمدی نژاد نوشت: تکلیف ما با برخی‌ها که پا در جاده انحرافی می‌گذارند (تا آخر عمرشان) روشن شده است.

صادق زیباکلام از باند روحانی، خاطر نشان کرد: «احمدی‌نژاد هزینه فوق‌العاده سنگینی برای اقدام امروزش خواهد پرداخت!».

حجاریان معاون پیشین وزارت اطلاعات و مشاور آخوند خاتمی در باره جنگ قدرت در طیف موسوم به اصولگرایان در انتخابات رژیم گفت: «در این دوره همه تلاش‌شان را کردند که انشقاقی میان‌شان اتفاق نیفتد، ولی با این حال عملاً به چند دسته تقسیم شدند، با اینکه همه آنان هم‌پیاله هستند، اما بر سر تقسیم کیک منازعه دارند و معلوم نیست که تا به کی این افتراق میان‌شان ادامه خواهد داشت».

واقعیت امر این است که همه باندهای رژیم ولایت فقیه در دوران پایانی آن بر سر تقسیم کیک قدرت و غصب حاکمیت مردم ایران تا روز سرنگونی دچار شقه و افتراق خواهند بود.

آسوشیتدپرس، درمورد ثبت نام احمدی نژاد گزارش داد اعلام کاندیداتوری احمدی‌نژاد، می‌تواند منجر به بارز شدن شکاف موجود میان باندهای درونی رژیم ایران شود.

سخنان خامنه ای: «یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه‌ی صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتیم هم شرکت نکنید، گفتیم صلاح نمی‌دانیم ما، شما شرکت کنید با ملاحظه‌ی حال مخاطب و اوضاع کشور به یک آقایی انسان توصیه می‌کند که آقا شما اگر توی این مقوله وارد شدید این دو قطبی در کشور ایجاد می‌شود. دو قطبی در کشور مضرّ است به حال کشور...
بله، ما این توصیه را به یکی از آقایان، به یکی از برادران کردیم. خب حالا این مایه‌ی اختلاف بشود بین برادران مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو.
دشمنان هم که گوش خواباندند استفاده کنند. ببینید، حواستان جمع باشد».
سایت خامنه‌ای 5/7/96

در ادامه حملات باند غالب به آخوند روحانی، پاسدار قالیباف، ثبت نام احمدی نژاد را به گردن روحانی انداخت و گفت:‌ وقتی کسی بی‌هیچ مبنا و فقط برای کسب رأی وعده ۱۰۰ روزه می‌دهد مشخص است که درکی از مدیریت اجرایی کشور ندارد و مجبور می شود به بی‌صداقتی روی بیاورد.... هزینه‌های بازگشت انحرافیون به بازی سیاست نتیجه ناکارآمدی دولت حرف است.

درهمین حال کیهان آخوندی شکست رژیم در برجام را به رخ روحانی کشیده و با اعتراف به بحران مرگبار اقتصادی نظام، می نویسد: امروز ثابت شده که آن همه هیاهوی وسیع برای آمد و رفت هیئت‌های خارجی هیچ گره‌ای از کار مردم باز نکرد و هیچ بانکی علیرغم آن همه امتیازات تاسف‌آور مندرج در برجام، حاضر به همکاری با ما نشد و در نتیجه ما یک‌طرفه امتیاز دادیم و خسارت خریدیم. واردات اقلام مصرفی و حتی کشاورزی،کمر تولید‌کننده ایرانی را شکست‌، جمعیت انبوهی را بیکار و سرمایه‌گذاری‌های فراوانی را با ورشکستگی مواجه کرد. شهرک‌های صنعتی در حال تعطیل و نیمه تعطیل روزگار می‌گذرانند.
یاداشت روز کیهان: ۲۳ فروردین۹۶

در واکنش به کارزار ملی هزار اشرف و نه به نمایش انتخابات رژیم، مهره ها و رسانه های حکومتی واکنش های گسترده یی نشان داده اند. این واکنش ها همچنان ادامه دارد:

آخوند طه محمدی در نمایش جمعه همدان با ابراز وحشت از جوانان اشرف نشان گفت: «با یک دشمن بی رحم مواجه هستیم پس اختلافات جزئی در داخل درست نیست و نباید به آن دامن زد»، وی با نگرانی افزود مجاهدین «دست و پا می‌زنند که انتخابات کشور را خراب کنند» به باندهای حکومتی هشدار داد.

یک سایت حکومتی دیگر از انعکاس مواضع مقاومت ایران درمورد نمایش انتخابات قلابی در رژیم به سوز و گداز پرداخته و از جمله نوشته است: «شبکه خبر العربیه» طی هفته های اخیر به تربیون تبلیغاتی اعلام بیانیه ها و انتشار مقالات مجاهدین و اعضای شورای ملی مقاومت تبدیل شده است.

سایت حکومتی جهان نیوز هم که وابسته به باند خامنه ای است، با ابراز وحشت نوشته بود: مجاهدین «به ‏منظور تحت‏ الشعاع قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ به‏صورت گسترده اقدام به انتشار شایعاتی درباره اختلاف میان مسؤولان عالی نظام، ارائه آموزش‏هایی درباره براندازی و اغتشاش، انتساب اقداماتی مانند جمع‏آوری گیرنده‏های ماهواره به انتخابات، تلاش برای عدم مشارکت مردم در انتخابات با پرداختن به موضوعات گوناگون ازجمله: اختلاس‏ها، صرف بودجه در سوریه و عراق و... می‏کنند». این سایت حکومتی افزوده است: «مجاهدین طی ارتباط با مرتبطان داخلی خود، از آنها خواسته اند اخبار مربوط به انتخابات، شامل پیش‏بینی میزان مشارکت، میزان شانس جناح‏های سیاسی، نامزدهای احتمالی و نظرات مردم را گرفته و ارسال کنند».

یک سایت حکومتی دیگر نسبت به فعالیتهای مجاهدین اظهار عجز کرده و نوشته است: «علاوه بر حضور و فراخوان شبکه مجاهدین در پای صندوق رای، باید به قدرت مانور آنها در شبکه های اجتماعی خصوصا حضور در برخی از پروژه های هزینه آفرین بر ضد کشور اشاره کرد. شبکه در هم تنیده توئیتری مجاهدین با خط دهی اکانت تابلو دار “آ د” توانسته تا به حال کمپین های نسبتا مطلوبی را بر ضدایران ناوبری و هدایت کند».