متهم کردن مجاهدین! نعل وارونه ولی فقیه ارتجاع پس از ترکیدن بادکنک داعش و القاعده درعراق

ولی فقیه زهر خورده ارتجاع، پس از ترکیدن بادکنک داعش و القاعده در عراق که در پی افشاگری و ایستادگی عشایر و مردم به پا خاسته عراق صورت گرفت، با یک فقره نعل وارونه، طبق معمول از فرط درماندگی عقربه را از طریق سایت رسمی اطلاعات گشتاپوی آخوندی به جانب مجاهدین چرخاند و ادعا کرد:
«پس از آغاز ناآرامی ها در سوریه، رویه تبلیغاتی ..... رجوی این شد که دروغی به نام جنگ مردم سوریه با حکومت اسد را ترویج کند» !!
«کار به آنجا رسیده است که ترکیه که حامی مخالفان اسد بود، اکنون در یک فرافکنی انفعالی مدعی ارتباط داعش (دولت اسلامی عراق و شام) با حکومت اسد شده و خواهان خروج آنها شده است».

گشتاپوی آخوندی می افزاید که مجاهدین «حتی یک بار هم ( از ترس عربستان)حاضر به اعتراف بر حضور چنین نیرویی در سوریه نشدند و همچنان به وارونه نمایی مشغولند»!
و «حالا نوبت به حضور جریان داعش در عراق و انکار» آن رسیده است. مجاهدین طوری از« تعارض عشایر استان الانبار با دولت مالکی سخن می گویند که گویی هیچ جریانی به نام داعش و القاعده وجود ندارد»!!
به گفته ولی فقیه ارتجاع و گشتاپوی تحت کنترل او مجاهدین « در صدد تعریف نقش مناسبی برای خود در راستای سیاست جنگ افروزانه عربستان و اسرائیل» هستند تا از این رهگذر نظر مساعد عربستان را برای حمایتهای بیشتر از خود جلب نماید. این در حالیست که همه جریانها و شخصیتهای ملی عراق در نزد دبیرکل ملل متحد و مقامات آمریکایی گواهی داده اند که داعش و القاعده در عراق بدون رژیم آخوندها هیچ موجودیت مستقلی ندارد.
یادآوری میکنیم که ولی فقیه زهر خورده در یک نعل وارونه دیگر روز گذشته در رسانه های آخوندی با سفاهتی بی مانند روز گذشته ادعا کرد که یک هیات پنج نفری از مجاهدین در مراسم تدفین اریل شارون شرکت داشته اند. رژیم ضمناً بدین وسیله میخواهد درز گرفتن ظریف شعر و شعارهای ضداستکباری را بپوشاند و عدم انتشار آخرین سند زهر خوران اتمی را حتی ازچشم نمایندگان مجلس ارتجاع که خواهان آن هستند، تحت الشعاع قرار بدهد.
سایت ایران دیدبان -22دی92

از سوی دیگر ولی فقیه ارتجاع محمد جواد ظریف وزیر خارجه رژیم را موظف کرد تا در مذاکرات اتمی در ژنو به یکی از مهمترین موضوعات دستگاه دیپلماسی رژیم که تعیین تکلیف مجاهدین است، بپردازد. رسانه های رژیم درباره سفر ظریف به ژنو نوشتند: «بر این اساس به نظر می رسد یکی از مهمترین موضوعات دستگاه دیپلماسی کشورمان در این سفر باید موضوع مجاهدین و تعیین تکلیف این فرقه باشد، فرقه ای که طبق آمار و اطلاعات مستند، جنایاتش نه تنها متوجه ملت شریف ایران، که متوجه بسیاری از ملت های منطقه از جمله مردم عراق، کردها، ملت مظلوم سوریه وغیرو بوده است».