اعتراف آخوند روحانی به خواسته عموم برای سرنگونی نظام

آخوند روحانی، رئیس جمهور دست نشانده ولی فقیه ارتجاع در سخنانی به عمق تنفر مردم نسبت به نظام آخوندی اعتراف کرد.

رئیس جمهور ارتجاع که پس از گذشت ده روز از قیام مردم بجان آمده به صحنه آمده بود از جمله به مطالبات «امنیتی» مردم اذعان کرد. وی در این رابطه گفت: «مردم مطالباتی دارند که بخشی از آن اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است». (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۸ دی ۱۳۹۶)

به یقین واژه‌هایی مانند «امنیتی» در فرهنگ منحط آخوندی همان ترجمان به خواست عموم برای سرنگونی دیکتاتوری ولی فقیه می‌باشد که بر اساس آن کلیت نظام آخوندی دستگاه سرکوب و هرچه بیشتر امنیتی کردن جامعه و گسیل گزمگان تا دندان مسلح رژیم را تبیین می‌کند.
آخوند روحانی در حالی این سخنان را به زبان می‌آورد که میلیون‌ها قیام کننده در شهرهای میهن با فریادهای «مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر روحانی» کلیت نظام آخوندی را به چالشی ملی برای رسیدن به آزادی و حاکمیت مردمی کشیده‌اند.

این آخوند شیاد در ادامه به گوشه‌ای دیگر از عمق تنفر جوانان میهن امان از نظام پوسیده ولی فقیه اعتراف کرده و می‌افزاید: «مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم، فاصله ما مسئولان با نسل جوان است. امروز آن‌طوری که ما فکر می‌کنیم، با آنچه جوانان فکر می‌کنند، متفاوت است. امروز نگاه جوانان به دنیا و زندگی با نگاه ما فرق می‌کند و این اشکال اساسی است».
به یقین امنیتی‌ترین رئیس جمهور نظام آخوندی که خود در سرکوب جوانان میهن امان نقشی مستقیم دارد، بخوبی از ابعاد انزجار عمومی بویژه جوانان و زنان مطلع می‌باشد. آمار بسیار بالای دستگیر شدگان که بنابرآمار موثق مقاومت ایران «۳۵ تن از بازداشت شدگان قیام سراسری دانش‌آموز و ۹۰ درصد زیر ۲۵ سال هستند»، تنها گوشه‌ای از ابعاد مقاومت جوانان علیه دیکتاتوری ولی فقیه را به نمایش می‌گذارد.

همچنین آخوند روحانی در ادامه به عمق خواسته‌های بحق مردم رفته و ناخواسته اعتراف می‌کند که خواست مردم اساسا اقتصادی و معیشتی نیست، بلکه بسیار فراتر از آن رسیدن به مقوله‌ای بنام آزادی می‌باشد که اکنون در دیکتاتوری ولی فقیه بطور سیستماتیک سرکوب می‌شوند.
وی به‌صراحت می‌گوید: «بعضی‌ها تصور می‌کنند که مردم فقط پول و اقتصاد می‌خواهند، اما آیا کسی حاضر است ماهیانه پول قابل توجهی دریافت کند، اما به طور مثال شبکه مجازی کاملاً مسدود باشد و یا در تردد با خودرو و رفت و آمد به بیرون از خانه با محدودیتی مواجه بوده و حتی حق حرف زدن نداشته باشد».

لازم به یادآوری ست که این آخوند شیاد یک روز پیش‌تر از این سخنان، در پیامی به فرمانده سپاه سرکوبگر پاسداران «از اقتدار سپاه در سرکوب اغتشاشگران تقدیر کرد». در این نامه تشکر از جمله آمده است: «نقشه‌ها و تلاش‌های مذبوحانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای ایجاد نا امنی و اغتشاش در کشور، با سعه صدر جان برکفان سپاه، نقش بر آب شد و گوشه‌ای کوچک از «اقتدار سپاه» به نمایش درآمد». (خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس ۱۷ دی ۱۳۹۶)