ایالات متحده - حمایت ائتلاف دو حزبی از خانم مریم رجوی


به یقین تازه ترین حمایت قاطع اکثریت نمایندگان کنگر آمریکا از طرح ۱۰ ماده ای خانم رجوی بینه ای بر شکست دگربار سیاست مماشات در راستای استمالت از آخوندها و نیز نشان از جایگاه بدیلی بنام مجاهدین و مقاومت ایران علیه دیکتاتوری مذهبی حاکم بر میهن امان دارد.

در قطعنامه اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا نه تنها بر محکومیت رژیم آخوندی تصریح شده، بلکه فراتر از آن بر ضرورت حمایت از جنبش مقاومت ایران برای «یک ایرانی غیرمذهبی و دمکراتیک» نیز تاکید گردیده است.
بدین سان با تمامی تلاش های ماله کش اعظم رژیم در دستگاه دیپلماسی و باندهای مافیایی آخوندها در آمریکا برای متوقف نمودن روند حمایت از خانم رجوی، شاهد هستیم که یک صف بندی اصولی در مقابل مطامع رژیم آخوندی نیز در سطح بین المللی شکل گرفته است.

همچنین این قطعنامه فراحزبی بصراحت واقعیت هایی مانند «تروریسم، نقض حقوق بشرو آزادی» و اساسا «صلح و ثبات» در منطقه بحرانی خاورمیانه را مورد بررسی موشکافانه قرار داده و در ادامه تاکید دارد: «مردم ایران از حقوق اولیه آزادی محروم بوده و به همین دلیل دیکتاتوری سلطنتی را رد کرده و مخالف دیکتاتوری مذهبی هستند. گردهمایی «ایران آزاد» در ویلپنت پاریس که هدف توطئه تروریستی رژیم ایران قرار گرفت در حمایت از طرح ۱۰ماده‌ای پرزیدنت مقاومت ایران خانم مریم رجوی برگزار شد».

روی سخن این قطعنامه که در نوع خود کم نظیر می باشد، در وهله نخست روبه سوی دیکتاتوری مذهبی حاکم بر میهن امان می باشد که با گروگانگیری، جنگ های نیابتی و اشاعه سلاح های کشتار جمعی و اتمی تلاش دارد تا از جامعه بین الملل باج خواهی کند. در ثانی اکثریت نمایندگان مردم آمریکا از دولت این کشور خواسته اند تا مقاومت مشروع مردم ایران را به رسمیت شناخته و در «کنار مردم ایران» بایستد.
تلویزیون فاکس نیوز ( ۱۷ ژوئن ۲۰۲۰) در گزارشی ضمن بررسی ابعاد مختلف این قطعنامه از جمله می گوید: «قطعنامه کنگره به «ممانعت از فعالیت‌های شرورانه هیاتهای دیپلماتیک رژیم ایران» و نهایتاً بستن آنها در تمامی کشورها فراخوان می‌دهد. این فراخوان به‌خاطر نگرانی از حملاتی است که توسط سفارتهای رژیم ایران در اروپا و مشخصاً در آلبانی طراحی شده‌اند».

به یقین خامنه ای در فاز پایانی رژیم آخوندی نخستین فردی در درون نظام است که معنا و مفهوم این قطعنامه بسیار قوی را خوب می فهمند. جیغ های بنفش از سوی رسانه های وابسته به سپاه پاسداران و دولت شیخ حسن روحانی طی ۲۴ ساعت گذشته ، بهترین ادله بر هراس رژیم از تبعات این قطعنامه فراحزبی در حمایت از مقاومت ایران می باشد.
برای نمونه سایت باشگاه خبرنگاران جوان (۲۹ خرداد ۱۳۹۹) وابسته به سپاه سرکوبگر پاسداران در این رابطه اعتراف کرده است: «تام مک کلینتاک، نماینده جمهوری خواه ایالت کالیفرنیااین هفته با ارسال نامه‌ای به مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا او را در جریان تدوین چنین قطعنامه‌ای قرار داد».

همچنین خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، تسنیم (۲۹ خرداد ۱۳۹۹) ترس و حشت رژیم از این قطعنامه را اینگونه به بیرون ساطع کرده است: «برد شرمن دیگر نماینده آمریکایی نیز مدعی شد: تحریم‌های رژیم ایران و مقام‌های آن باید ادامه پیدا کند و این تحریم‌ها به شرکت‌های فروشنده ابزار سرکوب نیز گسترش یابد».