خامنه ای قبرستان ها را آباد کرد


با نیم نگاهی به بحران روبه رشد کرونا و افزایش شدید آمار قربانیان اکنون میتوان به وجود بلبشو، سوء مدیریت، بی تفاوتی عامدانه حکومت و نیز فرستادن عامدانه مردم به میدان مرگ در دیکتاتوری ولی فقیه رسید.

یک کارشناس اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز داده است: «اگر کشور به شکل کامل قرنطینه نشود، شاهد قتل‌عام کرونا خواهیم بود».
همچنین داده های سازمان مجاهدین سخن از وجود بیش از «۱۵۰ هزار» قربانی را دارند و دوایر حکومتی همچنان در تلاش برای لاپوشاندن واقعیت ها و آمار حقیقی می باشند، اما رسیدن به پاسخ و کشف حقیقت چندان مشکل نیست ، کافی است تا سری به رسانه های حکومتی بزنیم و آمار و ارقام  قطره ای از سوی ارگان های مختلف رژیم آخوندی را زیر ذره بین قراردهیم، تا به قطره ای از اقیانوس دروغ و ریا در دیکتاتوری ولی فقیه برسیم.

براساس آمار و ارقام ها ، بزرگ شهرهای کشور یکی پس از دیگری در وضعیت بسیار بحرانی و با کمبود شدید «آرامستان» روبرو گریده اند. خاک سپاری متوفیان در پیاده روها و یا ایجاد «گورهای ۳ طبقه» به یقین آینه تمام قدی از بحران موجود می باشند. برای نمونه شورای قلابی شهر تهران از «تکمیل شدن ظرفیت بهشت زهرا» سخن گفته وبر ضرورت ساخت حداقل «۳ آرامستان» تاکید نموده است.

مدیر عامل حکومتی در سازمان بهشت زهرای تهران بصراحت اعتراف کرده است که «تا کنون ۵۰ درصد متوفیان کرونا در کشور در سایت کامپیوتری بهشت زهرا (س) پذیرش شده اند». وی سپس می افزاید: «شهر تهران حدودا ۲۰۰ متوفی دارد که با توجه به شرایط کرونایی به این تعداد ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر اضافه شده ». (سایت حکومتی دنیای اقتصاد ۲۲ آبان ۱۳۹۹)

بدین سان اگر همین اعترافات را مبنا قراردهیم، در آنصورت به واقیعتی بنام وجود حداقل «۳۶ هزار قربانی» در تهران طی هشت ماه گذشته و از زمان بروز ویروس کرونا خواهیم رسید.

چنین وضعیت بحرانی نیز از دیگر شهرهای کشور مانند اهواز، شیراز ، اصفهان و یا اراک گزارش شده است.
برای نمونه یک عضو شورای قلابی در اراک نیز اذعان کرده: «جای دفن نداریم و مردگان در پیاده‌رو قبرستان دفن می‌شوند». وی سپس به آمار قربانیان در این شهر اشاره کرده و می افزاید: «روزانه بین ۳۰ تا ۵۰ نفر در آرامستان اراک دفن می‌شوند».
در شیراز نیز رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اعتراف کرده «باتوجه به افزایش تعداد فوتی‌های بیماری کرونا، تصمیماتی مبنی بر احداث غسالخانه اموات کرونایی در شهرهایی که توان شست‌وشو را دارند، گرفته شده تا قدری از بار این کار بر روی نیروهای ما کاسته شود». (خبرگزاری سپاه پاسدارن ، فارس ۲۱ آبان ۱۳۹۹)

ابعاد بحران انسانی در رزیم فاسد و تبهکار آخوندی بحدی است که اکنون زنگ های خطر از سوی دوایر مختلف مانند کمیته سلامت و بهداشت بصدا در آمده است. این زیر ارگان حکومتی در نامه ای به مجلس ضمن هشدار می نویسد: «واقعا چه اتفاقی باید بیفتد تا تصمیم به تعطیلی بگیرید؟ آمار را نمی‌بینید؟ کاش ستاد ملی مقابله با کرونا یک بار به صورت شفاف اعلام می‌کرد که چند نفر در تهران یا شهرهایی که وضعیت‌شان قرمز است، باید بمیرند تا دستور تعطیلی صادر شود؟». (سایت حکومتی عصر ایران ۱۸ ابان ۱۳۹۹)

هچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس از تهران ( ۱۸ آبان ۱۳۹۹) در گزاشی به گوشه ای از این وضعیت هولناک اشاره کرده و از جمله می نویسد: « سونامی اجساد کرونایی در بزرگ‌ترین گورستان ایران».
این گزارش سپس می افزاید: «تقریبا نیمی از موارد فوتی کرونا در ایران در شهر تهران است و این مساله فشار زیادی را به بهشت زهرا وارد کرده است.
مسئولان بهشت زهرا برای پاسخگویی به این حجم از فوتی‌ها در شهر تهران، قبرهای عمیق ۲-۳ طبقه‌ای حفر کرده و زمین‌های جدیدی را برای دفن فوتی‌های جدید اختصاص داده‌اند».