ویروس ولایت - تولید اورانیوم فلزی اسم رمز بمب اتم



تازه ترین داده های آژانس بین المللی انرژی اتمی سخن از اعمال مجرمانه و خلافکارانه رژیم آخوندی برای «تولید اورانیوم فلزی» در راستای دستیابی به سلاح اتمی را دارند.

این روند مخرب که طی یک سال و نیم گذشته با برداشتن حداقل پنج گام، شدت یافته، در حالی است که ولایتی، وزیر خارجه در دولت سایه در بیت خامنه ای، طی روزهای گذشته از فتوای قلابی سخن به میان آورده که گوئیا خامنه ای زهر خورده ساخت سلاح اتمی را «حرام»!! اعلام کرده است.

بنابرگزارش اخیر از سوی این ارگان بین المللی که در رسانه‌های خارجی بازتاب یافته: «رژیم ایران به آژانس گفته است که طی ۴ تا ۵ماه آینده تجهیزاتی را برای تولید اورانیوم در سایتی در اصفهان نصب خواهد کرد. فلز اورانیوم می‌تواند برای ساختن قلب یک بمب اتمی استفاده شود».
روزنامه وال استریت ژورنال نیز به نقل از یک مقام آژانس انرژی اتمی نوشته است که رژیم آخوندی «به آژانس هشدار داده اگر تحریم‌ها برداشته نشود طی چهار تا پنج ماه آینده ساخت تاسیسات تولید این ماده حساس را در سایت اصفهان آغاز خواهد کرد».

اعلام «تولید فلز اورانیوم» از سوی رژیم آخوندی در حالی است که عطف به توافق اتمی، دیکتاتوری ولی فقیه تا پایان سال ۲۰۳۰ اجازه هرگونه فعالیت در این زمینه را ندارد.
این توافق پیش بینی کرده است که پس از انقضای «۱۰ سال» از اجرایی شدن برجام و در صورت موافقت ۵ بعلاوه یک، رژیم آخوندی النهایه اجازه صرفا «تحقیقات در ابعاد کوچک» برای سوخت فلز اورانیوم خواهد داشت.

سخن از اقدام یکطرفه خامنه ای است که بدون هرگونه «توافقی با طرف های مقابل» به اجرا در خواهد آمد.
به یقین هدف ولی فقیه با حفظ برجام به هر قیمت، نخست بدنبال ادامه مخفیانه پروژه های اتمی در سایه حمایت های دو ابر قدرت در شورای امنیت و همچنین جلوگیری از باز شدن سرکلافی بنام «بند ۷» منشور ملل متحد می باشد.
در سایه این سیاست است که اکنون شاهد افزایش فعالیت های اتمی و موشکی رژیم آخوندی می باشیم افزایش برد موشک های بالستیک و راه اندازی انواع پایگاه های موشکی و نیز تسلیح گروه‌های بنیادگرا درمنطقه که با هدف کشور گشایی صورت می گیرند، تماما نقض آشکار برجام می باشند.
 
همچنین مشخص می شود که خامنه ای «بی دنده و ترمز» تلاش دارد تا قبل از آغاز هرگونه مذاکره ای برسر سیاستهای مخرب اتمی، دستان حکومت را پر نموده و بدین سان کمترین امتیاز را به طرف های مقابل بدهد.
این اقدام تحریک آمیز که با هدف اعمال سیاست شانتاژ و فشار بر طرف های بین المللی صورت گرفته، در حالی است که نشانه های مکفی از راه اندازی تونل های مخفی و کشاندن تاسیسات اتمی به داخل کوه نیز منتشر شده است.

دراین رابطه روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی تاکید کرده است: «تصاویر ماهواره‌یی جدیدی که از تأسیسات غنی‌سازی نطنز گرفته شده، نشان می‌دهد سه تونل در کوهی در همان نزدیکی حفر شده است».