ترور فخری‌زاده - سگ‌دعوای سپاه و وزارت اطلاعات خامنه‌ای


از فردای به هلاکت رسیدن پاسدار محسن فخری‌زاده، پدر بمب اتم در دیکتاتوری ولی فقیه، تمامی علائم و نشانه‌ها سخن از پنهانکاری، بلبشو و نیز دادن اطلاعات غلط از سوی دوایر اطلاعاتی، امنیتی و نیز سپاه پاسداران در این زمینه می باشند.

به یقین ضربه ای که رژیم آخوندی آنهم در روز روشن و زیر چشمان دوایر اطلاعاتی حکومت در این رابطه دریافت کرده، آنقدر مهلک می باشد که به یقین تعادل حکومت را برهم زده و توخالی بودن چنته قدر قدرتی آن را یکبار دیگر به مردم نشان داده است.

اکنون با گذشت قریب بیش از یکماه از به هلاکت رسیدن پاسدار فخری زاده، هنوز دوایر امنیتی رژیم نتواسته اند، ادله‌ای محکمی برای شناسائی ضاربان و پاسخ به این سوال که بالاخره چه کشور، جریان و یا فردی در این عمل نقش اصلی را ایفا کرده است، ارائه دهد.
همچنین باید اضافه نمود که سپاه پاسداران با انتشار نوع و اقسام سناریوهای ساختگی، تلاش کرده است تا ناتوانی خود را در رابطه با «شناسائی و دستگیری» عامل و یا عاملان این سوء قصد پنهان نماید.

تازه‌ترین سخنان ضد و نقیض آخوند علوی، وزیر اطلاعات رژیم مبنی براینکه تدارکات برای به هلاکت رسیدن فخری زاده از سوی یک «کادر نیروی های مسلح» رژیم صورت گرفته، نه تنها مرحمی بر زخم های خامنه ای نگذاشت، بلکه به بروز جنگ و دعوا میان وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران انجامیده است.

آخوند علوی در سخنانی آشکار گفته بود: «فخری‌زاده جزو نیروهای مسلح بود و آن فردی هم که اولین تدارکات را برای ترور انجام داد جزو نیروهای مسلح بود. ما چون نمی‌توانستیم در حوزه نیروهای مسلح کار اطلاعاتی انجام دهیم از مسئولین مربوطه نفر خواستیم بیایند بنشینند و روی قضیه کار کنیم ولی قبل از اینکه نماینده‌ای معرفی شود این اتفاق افتاد». (سایت حکومتی کلمه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹)

به یقین بیان چنین جملاتی نشان از ابعاد «پوسیدگی و ضربه پذیری» این ارگان‌های سرکوبگر را داشته که خامنه ای برای راه اندازی آنان صدها میلیارد دلار از سرمایه های کشور را هزینه کرده است.
همچنین هنوز جوهر این جملات خشک نشده، سپاه پاسداران که متولی اصلی حفظ دیکتاتوری آخوندی می باشد، در جوابیه‌ای شداد و غلاظ، ضمن حمله به وزیر اطلاعات، ناخواسته بند را آب داده و محتوی این سخنان را اینگونه مورد تائید قرار می دهد: «وزیر اطلاعات حتماً می‌داند که وفق قوانین و مقررات، افراد اخراجی از نیروهای مسلح از جمله فرد مورد ادعای ایشان پس از اخراج در سال ۹۳ با نیروهای مسلح به‌طور کامل قطع ارتباط نموده و فاقد هویت نظامی می‌باشد به همین دلیل جرم امنیتی وی همانند سایر آحاد جامعه در حیطه مأموریت و مسئولیت وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد». (سایت حکومتی سرخط ۲۸ بهمن ۱۳۹۹)

این اطلاعیه در ادامه ضمن ریختن آب پاکی بردستان وزیر اطلاعات و کشیدن خط و نشان برای این ارگان از هم پاشیده، اضافه می کند: «انتظار می‌رفت وزیر محترم اطلاعات در اظهارات رسانه‌ای خود آن هم در پخش زنده، دقت بیشتری می‌نمود که بهانه‌ای به دست دشمنان جنایتکار نظام نمی‌داد».