پرویز خزایی: ممجواد ظریف- دلال پشت شهرداری و نرخ مبادله گروگان با تروریست



در تاریخ دیپلماسی یک نوبر دیگر رسید. در اغلب مواقع از قدیم و جدید هنگام مذاکره لا اقل قانون بازی دیپلماسی اجرا میشد.

حتی چنگیز خان که هیئت دیپلماسی خود را برای مذاکره در باره همکاری با شاه ایران اعزام نمود- این قاعده بازی را اجرا کرد و ایلچیان- دیپلماتهای آن زمان- با لباسهای فاخر و هدایا و سلام و پیامهای دوستانه آمدند. تا زمانیکه- به روایت تاریخ-حاکمی در مرز شمال سر دیپلماتها را برید و چنگیز را تحریک به حمله به ایران کرد. این یک نمونه بود. حتی در معاهده ننگین هیتلر با استالین توسط دو دیپلمات برجسته شان- یعنی روبین تروپ و مولوتوف – این قانون بازی انجام شد و آن معاهده بین این دو برای تقسیم اروپا بین هیتلر و استالین با پیروی از لسان و رفتار دیپلماتیک – امضا گردید. برویم تا قرارداد دیپلماتیک چمبرلین با نظام آلمان نازی و ...... وبولفه هیچکدام از طرفین نگفتند که مثلا ما ده آلمانی یا بیست روسی یا چهل انگلیسی را به گروگان گرفته ایم، یا شرایط ما را قبول کن یا آنها را به جرم فلان و فلان اعدام میکنیم. ....... مثال ها تا بخواهی فت است و فراوان.

اما از آنجا که نظام ولایت بسیار مطلقه فقیه و خلافت خمینی- خامنه ای- بر کل جهان اسلام (‌ رجوع شود به متون صریح قانون اساسی رژیم) یک پدیده نو در تاریخ بشراست- اما از جنس ناجنس مادون قرون وسطی- و دیپلماسی اش هم از همین جنس است- اکنون کسی که بعنوان وزیرخارجه این نظام منحوس به جهان معرفی شده است -(اگرچه وزیرخارجه اصلی نظام ولایتی قمر وزیر خامنه ای شخص اول مملکت است)- بنام ممجواد ظریف- بعنوان شاگرد دلال در معرکه دیپلماتیک کشور در بند ایران- معرفی و برای یک معامله کثیف دیگر در پشت شهرداری ولایت و خلافت مطلقه فقیه – مامور تبدیل ارز گروگانگیری رژیم و مبادله یک سری انسان خارجی و یا دو تابعیتی- که گروگان هستند- با یک دیپلمات بمب گذار رژیم از سفارت خامنه ای در وین و یک تروریست گشتاپوی آخوندی در دانمارک و یک سری جنایتکار مامور حاج آقا گشتاپو در کانادا و استرالیا و بلژیک و فرانسه و دیگر کشورها شده اند.

باری نظام آبروباخته ها این هفته شاگرد دلال –ممجواد ظریف- را به امریکا فرستادند که در پشت شهرداری نیویورک برای مبادله تروریست با گروگان به مصاحبه و مذاکره بپردازد: آهای مردم بشتابید گروگان با تروریست مبادله میکنیم! با نرخ بسیار مناسب و با گارانتی کامل- چون من اختیار کامل از حاکم مطلقه و رهبر نظام دارم.
اگر سابقه ای در تاریخ دیپلماسی مدرن هست آن عبارت است از مبادله دو جاسوس بین اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده امریکا، یعنی سازمان کا گ ب و سازمان سی ای ا. اما دروغ چرا ما در هیچ جا ندیدیم که بناگهان یک توریست خارجی یا یک مسافردو تابعیتی و یا یک متخصص محیط زیست بناگهان به اتهام جرایم حاده از جمله توطئه علیه نظام بازداشت و در زندان اوین در آب نمک خوابدانده شود تا اینکه مدتی بعد برای مبادله با اسدالله اسدی دیپلمات بمب گذار خامنه ای در وین علیه گردهمایی ویلپنت پاریس شورای ملی مقاومت ایران و یا یارو مامور قتل در دانمارک و تروریست های دستگیر شده دیگر در بلژیک و فرانسه و یا فلان مجرم اقتصادی در استرالیا و کانادا خرج شوند و علاوه برشکنجه و زدن شلاق به گروگانها در زندان اوین بر تن شان، چوب حراج نیز نواخته شود! .
بیهوده نیست که همین امروز دولت دانمارک به اتباع خود توصیه کرد که به ایران سفر نکنند چرا که ممکن است برای مبادله آنان با محمد داوود زاده لولویی، تروریست دستگیرشده گشتاپوی خامنه ای در این کشور، به لیست مبادله تروریست با گروگان اضافه شوند.
اگر کسی از چنین رژیمی در تاریخ مدرن بشری نمونه دیگری از فضاحت و فلاکت وجنایت و گروگانگیری سراغ دارد با نگارنده، با ذکرمنبع ومدرک، تماس بگیرد. وبولفه جایزه دارد!!