حسین پهلوان: تقسیم ناعادلانه "غنائم" توسط مقسم دزد



"باثبات‌ترین" حکومت جهان در کمتر از یک هفت بی‌ثبات‌ترین کشور جهان مبدل شد.

ما به سران رژیم وعده داده بودیم که جام‌های هلاهل (از گیاه تاج‌الملوک) در راه است. دروغ که نگفته بودیم؟ اما مثل اینکه جام زهراهدائی علیرغم تخریب سیستم عصبی و تار و پود نظام، خامنه‌ای را دیوانه کرده که مردم بجان آمده را "اشرار" میخواند این دیگه گامی فراتر از شاه بود که بالاخره در روزهای پایانی "صدای پای انقلاب" را شنید ولی دیگر دیر شده بود. آخر آن شاه احمق هم مثل همین "سلطان" خامنه‌ای حکومت را "ودیعه الهی" میدانست که از جانب خداوند به دودمان زغال گیر پهلوی اعطا شده بود. معلوم است در این صورت همه چیز کشور از جمله جان و مال مردم هم باید در راه اعلیحضرت یا همان عظما هزینه شود.
اما ناگفته نماند قول میدهیم اشتباه قبلی دیگر تکرار نشود "دوز" یا همان "درجه غنای" جام زهر بعدی را بالاتر میبریم تا دیگر شکایت نکنید "سه سال است خودشان گفتند دارند سازماندهی میکنند"!
حالا که یادآوری کردید باید متذکر شوم ما برای تأسیس یک حکومت ملی با همه معیارهای دموکراتیک و پروتکل‌های حقوق بشری در آن رعایت شده باشد، ۵۵ سال است داریم سازماندهی و برنامه‌ریزی میکنیم. حتی پس از انقلاب ۵۷ که (خودمان خونش را داده بودیم دزدی مثل خمینی آن را ربود) فرقی نکرده است فقط جای تاج با عمامه عوض شده است .
 بنابراین انقلاب بدون وقفه ادامه دارد حالا شما بگوئید "سه سال" را کجا آورده‌اید؟ البته ناگفته نماند پس از سقوط حکومت دزد و وابسته خاندان پهلوی ما البته تقریبا سه سال "طلایی" فرصت داشتیم تا عقاید و اعتقادات خودمان را برای ملت ایران بازگو کنیم آنهم البته زیر هزاران توطئه و آدم‌ربائی و قتل و غارت اموال مجاهدین نمی‌خواهم چیز تکراری گفته باشم. ما حداکثر در اوایل انقلاب ۲۰۰ نفر بودیم که از زندان آزاد شده بودیم که توانستیم در طول سه سال به میلیونها نفر افزایش پیدا کنیم. اگر فضای نیمه باز توسط خمینی تحمل میشد حداکثر عمر رژیم خمینی تا یکسال دیگر بود و بعد آثاری از حکومت ولی‌فقیه در ایران نبود. به این میگویند توان ایدئولوژی و تشکیلات...
حالا هم چیزی فرق نکرده بارها گفته‌اند که "گروهک" منافقین،... در زمان شوروی ما را وابسته به شوروی میدانسند شوروی فروپاشی شد اما مجاهدین ماندند بعد از شوروی حتی یک سند هم در نیامد که مجاهدین از شوروی سلاح یا پول گرفته باشند. خلاصه هر کسی به شکلی ما را به کشوری وابسته دانست عراق و اسرائیل ... و عربستان هم بعداً به لیست اضافه شد و عجیب اینکه پس از چهل سال "راشا تودی" تلویزیون روسیه که بیطرفی را حفظ کرده بود توی این بازار مکاره رسانه‌های خودفروش که "پولهای طیب و طاهر" خامنه‌ای به هر فاحشه سیاسی مثل علف خرس تقسیم میشد، مجاهدین را وابسته به آمریکا دانست. واقعاً اگر یک ذره شرافت سیاسی وجود داشته باشد.
حالا که همه جای ایران زیر پای آخوندها میلرزد خامنه‌ای مجبور است ما ها را "اشرار" بنامد؛ که در زمان رژیم قبلی "مارکسیست اسلامی" و وابسته به اجانب خطاب میشدیم. البته این کلمات بتازگی اشکال مدرنی هم پیدا کرد مثلا بجای فرقه ما را در "فرهنگستان بی بی سی/ سلطنت‌طلب" سکت هم گفته‌اند ولی نمیدانم هرچه این دو رژیم شاه و شیخ می‌خواهند با کلمات سخیف مجاهدین را کوچک و خفیف جلوه دهند در طول ۵۵ سال سازمان مجاهدین از ۳ نفر به میلیونها عضو و هوادار علیرغم کشتارها افزون شدند. در کشاکش تقسیم سهم در قیام نمکهان صدای خرد شدن استخوان نظام فرتوت ولایت‌فقیه با طنین شعارهای جوانان دلیر و فداکار با شعار "مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، مرگ بر دیکتاتور" در سراسر جهان همه را انگشت به دهان گذاشت که این جوانان در زیر اختناق چهل ساله از کجا در پیدا شدند و چه کسانی اینها را سازماندهی و آموزش داده‌اند.
البته از زوزه‌های گرگهای"خامنه‌ای" بسیار واضح تائید شد که:
۱ _ با این قیام شکوهمند، هیچ متوهمی در این جهان باقی نمانده است که بین دو جناح "اصول‌گرا و اصلاح‌طلب" میتوان فرقی قائل شد. مدعی وجود " اصلاح‌طلب " در این نظام در حال فروپاشی حتما یک عنصر خائن از جنس همین ملاهاست حتی اگر یک بنگاه خبری مثل بی بی سی باشد.
۲_ ولی‌فقیه با استیصال تمام خواست سازماندهان قیام مردمی ایران را بقصد شقه کردن افکار عمومی بین سازمان مجاهدین و "خاندان منحوس پهلوی" تقسیم کند. شگردی که در دی ماه سال ۹۶ در بحبوحه قیام به‌طور "ناگهانی و اتفاقی" جسد مردی مومیائی شده را در روزنامه‌های خودی و بعدها در روزنامه‌های "دوست" نظام انعکاس گسترده دادند. پیشتر از آن هم البته بگفته کیهان شریعتمداری که در روزنامه عصر ایران درج شد.
 ۶۱۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۵ تیر ۱۳۹۷ - 26 June 2018"
صفحه نخست» سیاسی
 پ پ
روزنامه جمهوری اسلامی: شعار تمجید از رضاخان و شعارهای حاشیه نمازجمعه توسط یک جریان طراحی می شود/ ماموریت جدیدشان ریشه‌کنی دولت است
این جماعت آنقدر بی‌پروا شده‌اند که عده‌ای را با شعارهای بی‌سابقه رضا شاه روحت شاد و مرگ بر مفت‌خور، روانه مجلس می‌کنند و آنها نیز با مشایعت پلیس آزادانه مانور می‌دهند. این جماعت دقیقاً همان دسته و گروهی هستند که در نماز جمعه تهران و راهپیمایی‌ها حضور دارند و پایان تکبیرشان مرگ بر غارتگر بیت‌المال است. همه آنها را به‌خوبی می‌شناسند و ظاهراً ماموریت جدیدشان ریشه‌کنی دولت با سوءاستفاده از شرایط حاد اقتصادی است..."
زمینه را برای منحرف کردن قیام کنندگان در چند شهر آماده کردند؛ که بگفته و نوشته‌های سایت‌های مجازی، بعضی از شهرهای ایران از جمله آذربایجان که شدیدا از دارودسته پهلوی تنفر دارند از شنیدن این شعار پاسیو شده بودند؛ که البته شهد این تاکتیک طرح رضا شاه توسط بسیجی ها بیشتر به مزاج ولی‌فقیه شیرین و خوش‌آمد تا موضعگیری قبلی ولی‌فقیه مبنی بر "نقش آمریکا و پول عربستان و عملیات مجاهدین" که در دیماه سال ۹۶ بیان کرده بود.
تکرار این شعار توسط بسیج ضد مردمی با کارگردانی و حیله وزارت اطلاعات البته که قند در دل شازده و هواداران ایشان در فرنگ آب کرد ولی نمیدانند که بوی داغ کردن رضا شاه بود نه بوی کباب؛ و حال که امر بر وی مشتبه شده که این مردم هستند نه خامنه‌ای و بسیجی برای منحرف کردن افکار عمومی حالا نگرانی او "آشتی ملی!" در بعد از انقلاب است؛ و بهمین دلیل ایشان اکیدا سفارش دادند که خون از دماغ سپاه جاری نشود علیرغم کشتار بی‌رحمانه قیام کنندگان و گلوله مستقیم سپاه "چونکه بفرموده ایشان سپاه و نیروی انتظامی باید نظم را در آینده کشور برقرار کنند" ...
اما از همان ساعات اول قیام، صحنه را کانونهای شورشی طوری چرخاندند که حیله تبلیغاتی و" دلسردکننده " خامنه‌ای در مورد خاندان منحوس و دزد در آتش قیام کانونهای شورشی دود و خاکستر و ذوب شود.
 بطوریکه سرداران زهره‌ترک شده و دستپاچه نظام، چاخان ولی‌فقیه را در تفاسیر خود بکلی از یاد برده و نقش " شازده " مفت‌خور که دست بالایی از آقازاده‌های دزد همین نظام دارد را کاملا از یاد بردند.

۳_ "اشرار خواندن" قیام گسترده مردم ایران که بگفته آگاهان خبری بیطرف، شانزده و نیم میلیون ایرانی در ان شرکت داشتند دودمان ولایت‌فقیه را در تعادل قوای داخلی و بین‌المللی نیست و نابود کرد و این مزخرفات خامنه‌ای دروغگو مبنی دخالت شازده در امر قیام یک هرزه دری سیاسی بیش نشد بنابراین روحانی و خامنه‌ای باید هزاران ساعت " فیلم " تهیه کنند "و آن را بموقع به کاخ سفید برسانند" تا دیر نشده ...

۴_ جنایات وحشیانه حکومت ظالم و ستمگر خامنه‌ای در این اعتراضات به حدی بود که حتی کشورهای دوست آنها "تنفر و وحشت" خود را از جنایات رژیم پنهان نکردند.
محکومیت جهانی کشتارها و دستگیری وحشیانه تظاهرکنندگان غیرمسلح که برای احقاق حقوق و خواسته‌های به‌حق خود به میدان آمده بودند که خامنه‌ای سرکوب آنان را "پیروزی" نامیده است، دست مقاومت را در بکار گیری تسلیحات تدافعی بدون هیچ مانعی در امتداد قیام باز میگذارد و کاملا مشروع می‌کند...
۵_ در ضمن کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد هرگز از عربده‌های جلاد رئیسی و پیر کفتار جماران و امامان جنحه و جنایت نمی‌هراسد؛ و حراست از انقلاب همچنان در دست انقلابیون باقی میماند.
نتیجه: این مزخرفات باندهای درونی رنگ و رو باخته و وارفته ولایت‌فقیه دیگر کسی را نمی‌فریبد.
در ضمن این قیام در فاز انقلاب عمومی است نه "فروغ جاویدان ۲" و نه "مرصاد" که پس از ۲۰ سال هنوز از یادآوری آن می‌نالید و میسوزید می‌لرزید. ترس واقعی شما را بزودی خواهیم دید که عملیات فروغ علیرغم ابعادش در مقابل آنچه پیش خواهد آمد فقط یک دست گرمی بود.
 این قیام طلیعه فروغ بیداری نسل جدیدی از انسانهای خاورمیانه از لبنان و بغداد تا تهران است که می‌خواهند نسل حکومتهای ارتجاعی "ژن خوب چه دینی و چه بی دین" را که در منطقه با سلطه گری روباه پیر بیش از دو قرن است دست به دست می‌چرخاند را ریشه‌کن کنند و حکومت سکولار و جدائی دین از دولت پایه و اساس آن را تشکیل میدهد.
آنهائی که باید بترسند همان جانیان وحشی سرکوبگرند که میلیونها نفر در کمین آنها نشسته‌اند. این قیامها بزودی "روز قیامت" "یروزمندان فرضی امروز" و "خاندان مخلوع دیروز" را در همین دنیا رقم خواهند زد. ضربات اولیه بدستگاه سرکوب در این قیام چند روزن که سر ایستادن ندارد حیرت‌آور بود، ضربه نهائی در راه است.
 راه خروجی برای دارو دسته ولی‌فقیه از این بن‌بست متصور نیست. این رسم مهمان‌نوازی استعمارگران را نباید فراموش کرد که معمولا از خادمان خود یعنی خائنان به وطن پس از سقوط حکومتشان در فرودگاه خود با هواپیمای پر از جواهرات و دلار و یورو استقبال میکنند. همانطور که از شاه مخلوع با میلیاردها دلار و جواهرات گران‌قیمت استقبال شد.