بهرام مودت: مادموازل هشتادرودی

 

وزارت بد نام اطلاعات رژیم دیکتاتور مذهبی آخوندها که ید طولائی در برنامه‌ریزی و طرحهای تروریستی، توطئه‌گری و اپوزیسیون‌سازی در خارج از ایران دارد و همواره و مستمر در صدد ضربه‌زدن به مقاومت، مقاومتی که به حق، بر اساس خواست و اراده

 ملت قهرمان‌پرور ایران‌زمین در طول بیش از ۴۰ سال با ایستادگی، فداکاری از سخت‌ترین آزمایشات تاریخی و حماسه‌ای پیروزمندانه گذر کرده است، می‌باشد، به تازگی فیلش هوس هندوستان کرده است. اینبار با تکرار طرح مفتضح، پیر و فرسوده ۲۰-۸۰ و یا ۴۰-۶۰ که شاهد سریال‌های کسل‌کننده‌اش در کانال‌های تلویزیونی و اینترنتی بودیم، ستاره درخشان و معروف فرانسوی مادموازل هشتاد رودی (لقب افتخاری که یک دوست هنرمند عزیز بوی ارزانی داشته است) که در کوچه و پس‌کوچه‌های تهران و هم‌چنین در بازار تبریز آنهم با حجاب اختیاری طرفداران خود را در صفوف طولانی برای امضاء و سلفی گرفتن در پشت سر به انتظار گذاشته است، را به میدان آورده است. نامبرده فعلا در ۲ بخش از سریال کم هزینه -‌‌به دلیل تحریم های آمریکا- در کنار یک مجری-هنرپیشه شارلاتان که چهره کاملا شناخته شده‌ای در ضدیت با مجاهدین و مقاومت دارد با محمل قرار دادن حضور چند باره اش جهت تأسیس بنیاد زنده‌یاد پروفسورهشترودی در منزل قدیمی و یادگار وی از همان فرمول ۴۰-۶۰ استفاده می‌کند. سرکار علیه با مخفی شدن زیرکانه در پشت نام علمی پروفسور هشترودی مرحوم پدرش به طرح یک سناریوی درام در ارتباط با شکستهای عشقی‌اش با حاج آقا؟ و به‌تازگی با سخنگوی دولت همیشه خندان روحانی، نوبخت می‌پردازد. دست آخر هم با حیله‌گری خاص خودش با نتیجه‌گیری از این شکست با تغییر فضای سرد و خسته کننده سریال با شلیک ناقص به سوی مقاومت و به‌خصوص به مسعود رجوی با مظلوم نمایی از دوران اغفال خود پرده بر می‌دارد و تلاش می‌کند تماشاگران در انتظار و هیجان‌زده را ابله تلقی کرده و آن‌چه مآموران وزارت اطلاعات به خوردش داده‌اند را نشخوار کند.
به راستی چگونه است که تلویزیون ایران فردا همراه با عناصر خودفروخته‌اش آنهم در این مقطع تاریخی و سرنوشت ساز با تولید کردن یکسری برنامه های مفتضح و تکراری این چنین خصمانه به وظایف تعیین شده از سوی وزارت اطلاعات آخوندها عمل می‌کند. در این سرفصل که فقط دست‌کم بیش از ۱۵۰۰ نفر با اکثریت دختر و پسرهای جوان از طرف پاسداران و لباس شخصیها به خاک و خون کشیده شدند و قهرمانانه با شعار "مرگ بر خامنه‌ای" پرچم شرف و افتخار یک ملت را در راستای سرنگونی رژیم فاشیستی مذهبی آخوندها از این دست به دست دیگری می‌سپارند و در قالب کانونهای شورشی برای پس گرفتن ایران و رهایی هموطنان اراده کرده‌اند شاهد بیرون آوردن جنازه‌های مومیایی شده متعفنی مثل این خانم! که رک و راست میگوید پشت سر خامنه ای رهبر عقب‌مانده‌ترین نظام عصر حاضر «یعنی ولایت‌فقیه» ایستاده و دژخیمی مثل قاسم سلیمانی را قهرمان ملی می‌داند (مصاحبه با تلویزیون فرانس ۲۴) هستیم. ننگ ابدی و تاریخی بر تک تک این مزدوران و خودفروختگان.