مهرداد هرسینی:‌ شکست چند باره حکومت در آستانه کهکشان



تنها چند ساعت به برگزاری پرشکوه کهکشان باقی نمانده است، اما با نیم نگاهی به صحنه داخلی و بین المللی اکنون می توان به این واقعیت رسید که خامنه ای یکبار دیگر برای برهم زدن این گردهمایی بزرگ که به یقین در نوع خود بی سابقه می باشد، شکست سنگینی را متحمل شده است.

دلیل آن نیز بسیار روشن است، زیرا حکومت با راه انداختن موج دستگیری های کور و صدور و یا اجرای احکام اعدام علیه فرزندان میهن امان، تلاش داشت تا این واقعه بزرگ را تحت شعاع خود قرارداده و بدین سان بر مقبولیت مجاهدین و طرح ۱۰ ماده ای خانم رجوی، خاک بپاشد.

توفان بزرگ ایرانیان در شبکه های مجازی علیه حکم اعدام سه تن از قیام آفرینان که بنابرداده های بین المللی به مرز ۶ میلیون رسیده است، همان مشت محکم مردم و مقاومت ایران علیه جباریت رژیم آخوندی و ادله ای بر وجود «همبستگی ملی» برای ایرانی آزاد، دمکراتیک و حاکمیت مردمی می باشد.
در چنین شرائطی و در حالیکه رژیم آخوندی اکنون زیر ضرب جامعه بین المللی قرارگرفته و دیپلمات تروریست آن، اسدالله اسدی ، بدلیل آمریت در توطئه بمب گذاری علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در سال ۲۰۱۸ در ویلپنت پاریس، در مقابل یک دادگاه ذیصلاح خارجی تحت پیگرد و محااکمه قراردارد،  ایرانیان به پیشواز کهکشان ازادی مردم ایران می روند.
بقول بیانیه ۳۱ شخصیت برجسته در ایالات متحده «زمان حسابرسی از رژیم اخوندی فرا رسیده است».

این مهمترین وجه از شکست رژیم و دستگاه بشدت روحیه باخته آخوندها در مقابله با تنها هماورد خود است. ولی فقیه طلسم شکسته که اکنون به منفورترین فرد در میان رهبران جهان تبدیل شده، به اشتباه براین باور بود که با راه انداختن اعدام های فله ای، دستگیری های کور و ایجاد فضای رعب و وحشت، خواهد توانست تا کشتی به گل نشسته نظام را از بحران ها و توفان های پیش رو به سلامت به ساحل نجات برساند.

براین اساس خامنه ای از هفته ها قبل با راه اندازی انواع و اقسام توطئه ها علیه اشرفیان قهرمان و نیز بکارگیری شبکه های اطلاعاتی رژیم در آلبانی از طریق عوامل دست نشانده، گوشه هایی از استیصال و درماندگی حاکمیت را به نمایش گذاشت.
همچنین وجود پاندمی کرونا و گسترش این بیماری مرگبار در شهرهای کشور که اکنون بنابرداده های مقاومت ایران جان بیش از «۷۱ هزار» هموطن امان را گرفته است ، خود عاملی گردید تا خیال حاکمیت از برگزری هرگونه تجمع اعتراضی ، حال در صحنه های داخل کشور و یا شبکه های مجازی را غیر ممکن تلقی نماید.

بهرهرحال در چنین شرائطی ایرانیان آزاده و اشرف نشانان با وجود کرونا، و تبعات مخرب این بیماری و با وجود سایه ترور و اعدام و سرکوب به پیشواز گردهمایی کهکشان می روند.
جود خیل گسترده حامیان مقاومت ایران و بویژه شخصیت های برجسته سیاسی، مذهبی، حقوق بشری، علمی، فرهنگی و اجتماعی و نیز ایرانیان تشنه آزادی از سراسرجهان و نیز مواضع صریح آنان برای شرکت در این گردهمایی بزرگ، خود مبین وجود بهترین صف بندی ملی و بین المللی علیه دیکتاتوری ولی فقیه می باشد.