سهراب امینی:‌ محکومیت دیپلمات تروریست نظام ولائی‎


ذره ذره کاندر این ارض وسماست

جنس خودرا همچوکاه و کهرباست

"مولانا"

نظام آدم‌کش و ضدایرانی ولایی با اقدام به بمبگذاری ناموفق در همایش شکوهمند صد هزار نفری ژوئن۲۰۱۸ مجاهدین در ویلپنت پاریس قبل از هر چیز عملاً بر موجودیت قدرتمند و غیرقابل انکار آلترناتیو شورای ملی مقاومت و شایستگی خانم مریم رجوی در جایگاه ریاست جمهور در ایران آزاد صحه گذاشت.

حکم صادره در رابطه با آن سوء قصد نافرجام مبنی بر محکومیت دیپلمات تروریست شاغل اسدالله اسدی همه رژیم را شامل و تشت رسوایی کل خلیفه‌گری فاسد خامنه‌ای را از اوج بام یک تروریست دولتی مخوف بر سنگفرش زمخت افشاگری فرو کوفته و ناقوس مرگ دیکتاتوری مذهبی حاکم را بگوش همگان از جمله مزدوران بی‌مقدار وزارت بدنام اطلاعات رساند.

بیم رمزگشایی از دفترچه‌های کشف شده از اتومبیل مورد استفاده اسدی وحشت و هراس از"لو رفتن" مزد بگیران وزارت اطلاعات از نوع مصداقی، روحانی، یغمائی، عفت و عاطفه اقبال را بر آن داشت تا دست پاچه و سراسیمه به هذیان‌گویی پرداخته و افشای نفوذیها را از مقاومت و سازمان مجاهدین طلب کنند!

این فرافکنی بلاهت‌بار گمانه‌زنی‌ها وتردیدها در سرسپردگی نامبردگان به عمود پوسیده خیمه نظام را به یقین مبدل و هویت سیاسی و کنش واکنش هایشان را بیش از‌ پیش در معرض قضاوت قرار می‌دهد.

پریشانی عوامل جاسوسی رژیم ساکن در کشورهای اروپا کاملاً قابل درک است چون اطلاعات مستند در دفتر چه ۲۰۰برگی مکشوفه به‌ محکمه کشاندن آن وادادگان خائن را میسر سلب تابعیت و سرنوشت نعامی، سعدونی و عارفانی را برایشان در دستور کار قرار می‌دهد.

حکم محکومیت صادره از دادگاه آنتورپ بلژیک نقطه پایان را بر سیاست مماشات غرب در قبال مسأله ایران حک و هر گونه اعتبار رایج بین‌الملل را از جسم ناقص ولی‌فقیه و این به‌اصطلاح جمهوری اسلامیش زدوده است. تبعات حکم مذکور حال و آینده سیاسی حاکمیت مذهبی مکیاولیستی خامنه‌ای را به‌شدت تحت تاثیر قرار داده و سرنگونی آنرا بیش از‌پیش اسان می‌کند.

شیطان‌سازی علیه مجاهدین از همان آغاز که خمینی دجال آنها را به شکنجه و حتی اعدام اعضا و نیروهای خود متهم می‌کرد متداول و اکنون حامیان سینه چاک رژیم و مزدوران انگشت نمای خارجه نشین وزارت اطلاعات فهرست جاسوسان از خیل همپالگی هاشان را از اپوزیسیون اصلی و سازمان یافتهُ مقاومت سترگ و روئین تن مجاهدین و شورا مطالبه می‌کنند تا سنت کثیف، کهنه و رنگ و رو رفته تهمت زنی بی‌مدرک پس مانده از خمینی فراموش نشود!