وحشت رژیم از اوجگیری کارزار دادخواهی قتل عام ۶۷ و فعالیت گسترده هموطنان

واکنشهای هراس آلود حکومت آخوندی و سپاه پاسداران ولایت فقیه ار گسترش جنبش دادخواهی شهیدان قتل عام ۶۷ و تاثیرات آن در تشدید بحران نمایش انتخابات آخوندها همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران در مطلبی پیرامون «شایعه آتشین»، نوشت: بحث اعدامهای سال ۶۷ و شایعاتی که امروز (مجاهدین) از طریق تلگرام و کانالهای متعدد خود منتشر می‌ کنند از این نوع شایعات است .
نیروی تروریستی، ضمن اشاره به زنده بودن فضای قیامهای سال ۸۸ و۸۹ در ذهن جوانان و مردم ایران افزود: جریان فتنه ۸۸ و مسائل بعد از آن نوع دیگری از شایعه است که در فضای مجازی شکل می‌ گیرد.

درهمین حال حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات رژیم،گفت:استکبار می‌خواهد انتخابات را ابزار براندازی کند... در فتنه ۸۸ هم به وضوح شاهد این موضوع بودیم.
آخوند صادق لاریجانی سردخیم قضائیه خامنه ای نیز وحشت زده از تحریم فراگیر نمایش انتخابات آخوندی گفت: قهر کردن با صندوق‌های رأی، خواست دشمنان است.

جنبش دادخواهی علیه اعدامها و قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ به بحران راس نظام در نمایش انتخابات دامن زده و آن را وارد فاز جدیدی کرده است.
پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه ای در مصاحبه با خبرگزاری سپاه پاسداران، درباره اظهارات آخوند روحانی و کنایه زدن او به آخوند رئیسی درهمدان گفت: او به بهانه حمله به رقبای انتخاباتی خود, اساس نظام را آماج حملات خویش کرده است.اظهارات روحانی از جمله، مردم آن‌هایی را که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بوده‌اند را نمی‌خواهند! دیگر تبلیغ انتخاباتی نیست بلکه مقابله با اساس نظام است.
پاسدار شریعتمدای از پایان کار روحانی خبر داد و گفت: روحانی اگر به آخر خط نرسیده بود به سیم آخر نمی‌زد. روحانی, انتخابات را فقط یک بهانه می‌داند و هدف نهائی آن‌ها بیرون از دایره انتخابات تعریف‌شده است این نکته از اظهارات ساختار شکنانه روحانی به‌وضوح قابل‌فهم است.

هادی خامنه ای با تاکید برخسارات جبران ناپذیر رژیم در سالهای گذشته، خواستاز حمایت از آخوند روحانی روحانی در مقابل حملات باند رقیب شد و نوشت: این امر برای پیشگیری از تکرار اشتباهات گذشته که خسارت‌های جبران ناپذیری برای نظام داشت, ضروری و حیاتی است.

اعتراف روحانی به کارنامه ۳۸ ساله نظام، سر آغاز اعترافات دیگری شد.
روحانی:‌ «یک بار دیگر مردم ما اعلام خواهند کرد آنهایی که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بوده اند را نمی خواهند».

رسانه های باند خامنه ای در پاسخ به این مهم ترین اعتراف روحانی نوشتند: «اشتباه نشود! این سخنرانی رهبر یک گروه ضدانقلاب در گردهمایی پاریس یا لس انجلس نیست. این سخنرانی «رییس» جمهوری اسلامی است که پیش تر از آن، «۱۶ سال» دبیر عالی ترین نهاد امنیتی کشور، یعنی شورای عالی امنیت ملی، بوده است» (عصر امروز و مشرق سه شنبه ۱۹ اردیبهشت) و با یادآوری این که روحانی گفت:‌ «اینها در جلسه ای تصمیم گرفته بودند در خیابان دیوار بکشند/ اینها می خواستند خیابان ها را زنانه مردانه کنند همانطور که در محل کارشان بخشنامه زنانه مردانه کردن ابلاغ کردند." به صورت زنجیره یی واکنش نشان دادند.

آخوند رئیسی جلاد بدون تکذیب حرف روحانی شیاد گفت:

ما دیوار بلندی بین چپاولگران و حقوق مردم ایجاد خواهیم کرد.
«دیوار کشهای دیروز اکنون در ستاد انتخاباتی شما جمع شده اند» پاسخ رسانه های باند خامنه یی به روحانی است. آنها گوشه یی از کارنامه کابینه امنیتی روحانی و نفراتش را رو کرده اند و نوشته اند: «روحانی کم کم به طور کامل در قالب یک «اپوزیسیون» جمهوری اسلامی فرو می رود و چنان جلوه می دهد که گویی او در همه سال های پس از انقلاب در مثلا «ژنو» سوئیس مشق حقوق بشر می کرده و کبّاده دموکراسی خواهی و آزادی خواهی بر دوش می کشیده است!

نگاهی به سوابق امنیتی آخوند روحانی:
-رییس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس شورای اسلامی( دوره های اول و دوم)
-عضویت در شورای عالی دفاع (از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۷)
-عضویت در شورای عالی پشتیبانی جنگ و رئیس کمیسیون اجرائی آن (از سال ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷)
-معاونت فرماندهی جنگ (از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴)
-ریاست ستاد قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۶)
-فرماندهی پدافند هوایی کل کشور (از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۰)
-۱۶ سال (از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴) دبیر شواری عالی امنیت ملی
-ریاست کمیسیون سیاسی، امنیتی و دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال ۱۳۷۰

و البته باید به تیم حلقه اول آخوند روحانی هم اشاره کرد که آقایان محمد شریعتمداری، حسام الدین آشنا، علی ربیعی(عباد)، حسین فریدون، علی یونسی همه سمت هایی از وزارت تا معاونت و مدیرکلی در وزارت اطلاعات داشتند.
جا دارد برای یادآوری تاریخی و تذکر این که «موج سواری» سیاسی به هر قیمت، آدمیزاد را کم حافظه می کند و به تناقض گویی می اندازد، سخنان سالیان گذشته روحانی را درباره چگونگی برخورد با «فتنه» و «فتنه گر» به یاد ایشان می آوریم. حسن روحانی، دبیر وقت شورای امنیت ملی، در سخنرانی ۲۳ تیرماه ۷۸، ۵ روز پس از غائله ضدامنیتی ۱۸ تیر کوی دانشگاه گفته بود: "دیروز نسبت به این عناصر دستور قاطع داده شد، دیروز غروب دستور قاطع صادر شد تا هر گونه حرکت این عناصر فرصت طلب، هر کجا که باشد با شدت و با قاطعیت برخورد شود و سرکوب شوند.
مردم ما شاهد خواهند بود که از امروز نیروی انتظامی، نیروی بسیج حاضر در صحنه، با این عناصر فرصت‌طلب و آشوبگر - اگر جرات ادامه حرکت مذبوحانه داشته باشند- چه خواهند کرد." (عصر امروز و مشرق و چند سایت دیگر – ۱۹ اردیبهشت)

یک مهره باند خامنه ای نیز در پاسخ به ادعاهای حسن روحانی به نقش وی در جنایتها و چپاولها اشاره کرد و از جمله گفت: «ما را از دولت هشت ساله نترسانید که پای منبر شما بزرگ شدند .. به‌فرمان شما کوی دانشگاه و قتل‌های زنجیره ای را آموختند .. آشوب‌های ۸۸ به‌فرمان شما رخ داد».