وحشت خامنه‌ای از آثار جنایت



سرکوب خونین قیام طی سه هفته گذشته که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰۰ تن از معترضین و قیام آفرینان بدست نیروهای سرکوبگر رژیم آخوندی گردیده، اکنون به مانند کابوسی خواب را از سر ولی‌فقیه پرانده است.

خامنه‌ای که در فردای قیام، دستور شلیک به جوانان، زنان و مردم بی دفاع و بی سلاح میهن امان را صادر کرد، در تازه ترین موضعگیری که از سوی دبیر شورای امنیت رژیم انتشار یافت، ظاهرا «به سه سه بار» به غلط گویی افتاده و اشک تمساح ریخته است.
سایت حکومتی بهار نیوز (۱۳ آذر ۱۳۹۸) در این رابطه می‌نویسد: خامنه‌ای «درباره بازداشتی‌ها، رأفت مبنا باشد». این گزارش حکومتی در ادامه می‌افزاید: «خامنه‌ای در پاسخ به گزارش ارائه شده از سوی دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی که چندی قبل پیرامون نحوه مدیریت وضعیت جانباختگان و مصدومین حوادث اخیر خدمت ایشان تقدیم شد، ضمن موافقت با پیشنهادات مطرح شده مقرر فرمودند: ... هرچه سریعتر انجام شود و نسبت به افراد مشکوک در هر گروه با جهتی که به رأفت اسلامی نزدیکتر است عمل شود».

واقعیت در این رابطه آن است که رژیم آخوندی به دلیل عمق فاجعه انسانی و حمام خونی که به راه انداخته، تعادل درونی و بیرونی خود را از دست داده است.
فشار جامعه و بویژه مردم بجان آمده و لعن و نفرین وی و تمامی مزدوران و کارگزاران رژیم را به یقین ولی‌فقیه طلسم شکسته که تصاویر وی در بیش از ۱۸۹ شهر به آتش کشیده شده، به‌خوبی درک می‌کند.
وی می‌داند که به چه میزان مورد تنفر جامعه است و براین منطق تلاش دارد تا خون‌های بناحق ریخته شده را به نحوی رفع و رجوع نماید.

همگان به‌خوبی می‌دانند که افعی ولایت هرگز سر سازش با جامعه دردمند ایران را ندارد. وی کمربسته تا حکومت ولایی را نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از پایتخت‌های اسلامی و همسایه آنهم بر روی دریایی از خون برپا نماید.
براین منطق است که مهمترین خاک‌ریز برای رسیدن به این استراتژی را جامعه پرتلاطم ایران و مردمی می‌بیند که همواره در مقابل دیدگاه‌ها و سیاست‌های مخرب وی ایستاده‌اند.

این گزارش در ادامه به ابعاد دنائت و شقاوت از سوی وحوش خامنه‌ای در شهرها اعتراف کرده و می‌افزاید: «در خصوص قربانیانی که در جریان تظاهرات اعتراضی به هر نحو جان خود را از دست داده‌اند موضوع پرداخت دیه و دلجویی از خانواده‌های آنان پیشنهاد گردید».
بدین‌سان مشخص می‌شود که تمامی دادهای مقامت ایران مبنی بر ابعاد عامدانه کشتار و قتل‌عام خونین و کور قیام آفرینان طی هفته‌ای اخیر صحیح می‌باشد.

این اعترافات به یقین پرونده خونین ولی‌فقیه در کشتار، ترور و سرکوب را قطورتر می‌کند. در این رابطه خانم رجوی مؤکدا نسبت به جنایت علیه بشریت هشدار داده و ازجمله از جامعه بین‌المللی خواسته‌اند تا این پرونده خونین و تمامی آمران و عاملان آن را به پای میز یک محاکمه بین‌المللی بکشاند.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برای دوران گذار افزوده است: «رژیم با انواع ترفندها تلاش می‌کند آمار واقعی شهیدان را مخفی نگاه دارد. سازمان ملل باید سریعاً هیئت‌های تحقیق در مورد شهیدان و مجروحان و زندانیان را به ایران بفرستد».