فاکس نیوز مصاحبه اختصاصی با رودی جولیانی در مورد گردهمایی جهانی ایران آزاد

مصاحبه ویژه تلویزیون فاکس نیوز با رودی جولیانی در مورد گردهمایی جهانی ایران آزاد

جولیانی
در بزرگترین کنفرانس اینترنتی در تاریخ شرکت کردیم
و به میلیونها نفر وصل شدیم
 به‌نظرم در کتاب رکورد گنیس وارد میشود

مجاهدین و مقاومت ایران خواستار یک ایران آزاد غیر اتمی هستند
 آنها ایرانی می خواهند که حق زنان را تأمین کند و رئیس جمهور آنها
یک زن فوق العاده به تمام معناست

تروریستهای رژیم ایران مریم رجوی را دو بار در کنار خودمن مورد حمله ترور قرار دادند
یکبار در آلبانی که متهمین دستگیر و متهم شدند و یکبار هم دو سال پیش بود
که صدهزار نفر در پاریس بودند و صبح همان روز ۴ نفر را دستگیر کردند
 شامل یک دیپلومات رژیم ایران که برای منفجر کردن گردهمایی آمده بود

درگردهایی ایران آزاد ما به تمامی شهرهای ایران وصل شدیم
 و پیاممان را به ایران ارسال کردیم



جولیانی: دوران مماشات به پایان رسیده. آنهایی که مماشات می‌کنند، در برابر تاریخ جهان شرمگین خواهند بود. زمان آن رسیده که در برابر این قلدرها و قاتلان ایستاد.

فاکس نیوز: این سخنان شهردار سابق نیویورک رودی جولیانی، که سال گذشته در گردهمایی عظیم اپوزیسیون ایران، شورای ملی مقاومت ایران در فرانسه شرکت کرد. او هرساله در این گردهمایی سخنرانی میکند.
گردهمایی امسال به نام «گردهمایی جهانی ایران آزاد» بخاطر ویروس کرونا به‌صورت اینترنتی برگزار شد. ولی پیامی که برای رژیم تهران داشت همان پیام است که خواستار پایان دادن به رژیم مذهبی و اعتبار دادن به سیاست «فشار حداکثری» پرزیدنت ترامپ شد.
 مریم رجوی پرزیدنت این گروه است.

خانم مریم رجوی: «ما معتقدیم که تغییر رژیم در ایران توسط مردم و مقاومت ایران در دسترس است. ما انتظار داریم که جامعه بین المللی یک سیاست قاطع در برابر این رژیم در ایران اتخاذ کند، حق مردم ایران را برای مقاومت در برابر استبداد مذهبی به رسمیت بشناسند و در کنار آنها در مبارزه‌شان برای آزادی بایستند».

فاکس نیوز: شهردار سابق، رودی جولیانی اکنون همراه ما است. آقای رودی جولیانی از دیدنتان خوشحالم. شما این گروه را سالهاست حمایت میکنند و بارها برای آنها سخنرانی کرده‌اید. امسال درباره ایران برای آنها چه سخنرانی کردید؟.

جولیانی: من امسال به آنها گفتم که داریم نزدیک‌تر و نزدیکتر میشویم بخاطر دلیلی که برای مردم آمریکا روشن نیست، زیرا رسانه‌های اصلی آمریکا در حقیقت به نفع ایران کار میکند. فکر میکنم بخاطر این که اوباما اینقدر به رژیم ایران علاقه داشت، رسانه‌های بزرگ هم ماله‌کش رژیم ایرانند. ولی حقیقت ساده طی دو سال و نیم گذشته این است که در ایران تقریبا هر دو روز یک تظاهرات برگزار شده است. در سال گذشته رژیم ایران ۱۵۰۰ نفر را کشت. البته الان تعیین آمار سخت‌تر است، ولی می‌دانم که هفته گذشته آنها ۱۳ نفر را کشتند. تظاهرات در هر شهر ایران بوده است. این سلسله تظاهرات همیشه از سوی مقامات رژیم ایران به خشونت کشیده میشود. آنها مردم را در تظاهرات با گلوله می‌کشند. اصلا شبیه آنچه در آمریکا میگذرد نیست. و اگر شما هوادار مجاهدین هستید، حکم شما مرگ در صحنه است. لذا ما از زمان شروع تظاهراتها حدود ‍۱۲۰۰ نفر شناسایی شده را از دست داده‌ایم که یا هوادار مجاهدین بوده اند، و در برخی موارد اگر آنها بیهوده مظنون شوند که کسی هوادار مجاهدین است ولی واقعا نیست، او را هم به قتل میرسانند. این رژیم با همه دنیا فرق میکند. این رژیم ترور است.

فاکس نیوز: وقتی میگویید مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران بسیاری از این فعالان حضور دارند و ما با برخی از تظاهرکنندگان در خیابانها مصاحبه کرده‌ایم. این یک گروه جنجالی بوده است. آنها یک زمان در لیست تروریستی آمریکا بودند. همانطوری که میگویید رژیم تهران هم آنها را تروریسم می خواند.

جولیانی: اریک، چه کسی به جز یک گروه جنجالی می‌تواند این کار را بکند. آنها بیش از ۱۲۰ هزار نفر از افرادشان را از دست داده‌اند. کسی این کار را نمیکند مگر این که علیه شما اقدام کند. اینها افراد فوق‌العاده شجاعی هستند. تو آنها را می‌شناسی و آنها را دیده‌ای. آنها تروریست نیستند و از لیست تروریستی حدود ۱۰ سال پیش حذف شدند. این کار از طریق یک معامله احمقانه با بیل کلینتون حقه باز انجام شد و سرانجام هم ۱۰ سال بعد برطرف شد. انها یک گروه آمریکایی نیستند. آنها خواستار یک ایران آزاد، غیر اتمی هستند. آنها ایرانی می خواهند که حق زنان را تأمین کند، به همین خاطر هم یک رئیس جمهور زن دارند و یک زن فوق العاده به تمام معناست. او را دو بار در کنار خودمن مورد حمله ترور قرار دادند. لذا من به او خیلی احترام می گذارم. آنها دو بار این توطئه را در سال ۲۰۱۸ کردند. یکبار در آلبانی که متهمین دستگیر و متهم شدند و یکبار هم که بخاطر می‌آورید، دو سال پیش بود که صدهزار نفر در پاریس بودند و صبح همان روز ۴ نفر را دستگیر کردند شامل یک دیپلومات رژیم ایران بود که برای منفجر کردن ما در گردهمایی‌مان آمده بود. لذا رژیم ایران بسیار خطرناک است. ما دیروز پیام را به آنها در بزرگترین کنفرانس مجازی زوم در تاریخ دادیم که به‌نظرم در کتاب رکورد گنیس وارد میشود. ما به میلیونها نفر وصل شدیم و کاری کردیم و مردم متوجه نیستند این است که پیاممان به مردم ایران رسید. آنها سیستمهای بسیاری عالی دارند. آنها افراد بسیار باهوشی هستند. ما به تمامی شهرهای ایران وصل شدیم و پیاممان را به ایران ارسال کردیم و من از ایران نامه دریافت میکنم و در ایران خیلی معروف شده‌ام.

فاکس نیوز:خانمی که میگویید مریم رجوی است. بله درست میگویید. توطئه قتل و بمبگذاری در گردهمایی که شما درماه مارس گذشته شرکت داشتید صورت گرفت. خانم رجوی در مورد اهداف گروهش صحبت میکند.

خانم مریم رجوی: مقاومت ایران همچنین بر نیاز برای بازگرداندن ۶ قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه رژیم تأکید کرده است. ما خواستار تمدید قطعنامه تحریم تسلیحاتی بین المللی علیه رژیم ایران هستیم.

فاکس نیوز: ۳۰ ثانیه مانده است. فکر میکنید ما روزی را که رژیم ایران سرنگون شود خواهیم دید؟

جولیانی: به همان صورتی که دیدیم لهستان و شوروی سابق و دیوار برلین چگونه واژگون شدند و صبح بیدار شدیم و پرسیدیم «چطور این اتفاق افتاد» این را هم من احساس میکنم. من میدانم چقدر استحکام رژیم ضعیف است و چقدر این افراد قوی و مصمم هستند و برخوردار از توانمندی مالی هستند . آنها گروهی نیستند که بتوان انها را ساده گرفت. آمریکا باید از اینها حمایت کند.