ویروس ولایت - تهران به پایتخت کرونا تبدیل شده است


بحران روبه رشد ویروس مرگبار کرونا در رژیم آخوندی که تا کنون به دلیل سوء مدیریت، بلبشو و سیاست های عامدانه، جان بیش از «۷۷ هزار» تن از هموطنان ما را گرفته است، هر روز ابعاد وخیم تری بخود میگیرد.

به یقین سیاست ضد انسانی «گوشت دم توپ» کردن مردم از سوی دولت شیخ حسن روحانی دراین میان نقش عمده ای را ایفا نموده است. تاکید حکومت بر راه اندازی مراسم عاشواری حسینی که به گفته بسیاری از کارشاسان مسائل درمانی به بروز موج سوم در کشور راه خواهد برد، گوشه ای از این سیاست مخرب را به نمایش میگذارد.
براین اساس سیاست استفاده از امواج انسانی و درگیر نمودن مردم با تبعات مخرب این پاندمی به یقین امری تصادفی نیست، بلکه ریشه در سیاست ای راهبردی رژیم برای قفل نمودن جامعه را دارد.
شیخ حسن روحانی در رابطه با «ضرورت» برگزاری مراسم مذهبی بویژه ماه محرم تاکید کرده است که سوگواری‌ها باید در تمامی مناطق، شهرها و استان ها "با عظمت و شکوه" برگزار شود.

دراین رابطه خانم مریم رجوی تاکید کرده است: «تصمیم خامنه ای و روحانی برای برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم دجالیت و به قربانگاه فرستادن عامدانه مردم در ادامه استراتژی اجساد و کلان تلفات انسانی برای سد بستن در برابر خطر قیام و سرنگونی است. این در حالی است که مراسم حج برای اولین بار بخاطر حفاظت از جان مسلمانان به حالت تعلیق در آمده است».

همچنین بنا برداده های رسانه ای اکنون تهران به «پایتخت» کرونا تبدیل شده است. حجم عظیم جمعیت، نبود زیرساختارهای درمانی و مراقبت های پزشکی، نبود تخت بیمارستانی و یا گرانی سرسام آور دارو، کیت، ماسک و بویژه فقر گسترده در میان مردم که اکنون در نبود حمایت های حکومتی به حال خود رها شده اند، از جمله دلائل رشد ویروس کرونا در این بزرگ شهر می باشد.

دراین رابطه یک کارگزار حکومتی در کمیته اپیدمی لوژی وزارت بهداشت اعتراف کرده است: «بستری‌های تهران در فروردین رو به سقوط نهاد، اما اکنون بستری روزانه جدید روزی ۶۰۰ مورد است. همچنین در تهران حدود ۴۵۰۰ بستری روز تخت داریم. باید توجه کرد تا زمانی که این روندها افزایشی است، مرگ و میر نیز افزایشی خواهد بود». (سایت حکومتی دنیا اقتصاد ۷ مرداد ۱۳۹۹)

چنین وضعیت نیز برای دیگر شهرها و مناطق ضریب خورده وخیم تر گزارش شده است. برای نمونه یک گزارش حکومتی به نقل از وزارت بهداشت اعتراف کرده است: «استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان‌رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان‌شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند».

در نمونه ای دیگر از سیاست عامدانه برای به قتل رساندن مردم، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در حکومت اعتراف کرده است «در وضعیت قرمز در حدود ۴۰۰ شهر نماز جمعه برگزار کردیم» (خبرگزاری حکومتی مهر ۷ مرداد ۱۳۹۹)
اکنون با نیم نگاهی به این داده ها می توان به ابعاد واقعی جمعیت و نیز شهرها و یا بخش های کشور که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، رسید.