بازتاب تروریسم صادراتی رژیم در محافل بین‌المللی

با دستگیری دیپلمات تروریست رژیم آخوندی در آلمان و کشف توطئه ترور علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، اکنون برخلاف بسیاری از رسانه‌های به‌اصطلاح فارسی زبان که مدعی مخالفت دیکتاتوری ولی‌فقیه می‌باشند، رسانه‌ها و شبکه‌های بین‌المللی به طرز بی‌سابقه‌ای دست به انتشار و بازتاب این طرح تروریستی از سوی وزارت اطلاعات آخوندی زده‌اند.

به یقین یکی از مهم‌ترین کارزار رسانه‌ها و شبکه‌های خبررسانی در این میان پرداختن به موضوعی بنام «تروریسم دولتی» از سوی رژیم آخوندی می‌باشد که اکنون آن را عامدانه و در سایه مذاکرات با اتحادیه اروپا به پیش می‌برد.
سکوت معنادار شبکه‌های فارسی زبان و یا مخدوش نمودن موضوع و همچنین با طرح ابهامات و برانگیختن شبهه در میان اخبار، اکنون این سؤال منطقی را در میان ایرانیان پدیدار نموده که به‌واقع در پشت این سناریو چه دستان آلوده‌ای خوابیده است.

این وضعیت در حالی است که سایت‌های خارجی تماما این خبر را در صدر موضوعات خود قرار داده‌اند. برای نمونه سایت العربیه (۲۳ تیر ۱۳۹۷) در این رابطه می‌نویسد: «در حالیکه رهبران اتحادیه اروپا از هر امکان دیپلماتیک و سیاسی برای حفظ توافق اتمی برجام استفاده می‌کنند تا منافع اقتصادی‌شان را حفظ کنند، وزارت اطلاعات رژیم ایران از این گفتگوها بهره‌برداری می‌کند تا شهروندان اتحادیه اروپا و مخالفان ایرانی در اروپا را هدف قرار دهد».

گذشته از این واقعیت باید به بازتاب‌های گسترده از سوی رسانه بی‌طرف بین‌المللی در این رابطه اشاره نمود. بسیاری از خبرگزاری‌های مهم جهانی، روزنامه‌ها و سایت‌های بین‌المللی به موازات شخصیت‌های برجسته در پارلمان‌ها و دوایر دولتی ضمن افشاء این طرح کثیف که قرار بود تا جان هزاران ایرانی و مهمان خارجی را با ماده انفجاری «تی ای پی تی» بگیرد، نشان از عمق انزجار و همچنین هوشیاری افکار عمومی علیه هرگونه مماشات با دیکتاتوری خامنه‌ای و همچنین ممانعت از سوء استفاده‌های رژیم پابگور آخوندی را دارند.

در نمونه‌ای دیگر سایت پولیتیکو (۲۴ تیر ۱۳۹۷) ضمن اشاره به وقایع پشت صحنه در این واقعه تروریستی تاکید می‌کند: «این توطئه اعلام شده، دو هفته قبل بعد از اینکه مقامات آمریکا به مقامات امنیتی اروپا اطلاعات یک طرح بمبگذاری علیه کنگره سالانه شورای ملی مقاومت ایران را که خواهان کنار زدن حکومت اسلامی ایران دادند خنثی گردید».
همچنین روزنامه واشنگتن تایمز (۲۱ تیر ۱۳۹۷) ضمن پرداختن به جزئیات و اطلاعات ارائه شده از سوی مقاومت ایران می‌افزاید: «گزارش اطلاعاتی مقاومت ایران می‌گوید حمله در پاریس ماهها قبل توسط تمام سطوح قدرت از ولی‌فقیه و حسن روحانی تا وزارت خارجه و اطلاعات تا نیروی قدس سپاه پاسداران، در ایران برنامه ریزی شده بود.
سازمان مجاهدین یک شبکه اطلاعاتی و مقاومتی گسترده در داخل ایران دارد که در گذشته هم در رابطه با برنامه اتمی رژیم ایران افشاگریهای زیادی داشته است».